Pro Sideby/Siipyy - Kilgrund - Skaftung

merja hämäläinen
krs

/ #13 Tervetuloa vaan kristinaan....

23.01.2008 23:25

Missä ei ole enään edes sairaalaa ja synnyttämäänkin pitää mennä 100 km päähän. Tämä kaikki säästöjen takia ja kaupungin surkean talouden takia. Töitä ei ole eikä työpaikkoja ihmisille, minkä vuoksi nuoret joutuvat jättämään kaupungin vaikka monet tänne haluaisivat jäädä.
Max:in kanssa olen samaa mieltä siitä että hyvä teidän on sanoa, joille terveydenhoito sujuu eikä koko ajan leikata kaikesta mahdollisesta. Meille Kristiinalaisille ydinvoimala tai mikä tahansa teollisuus on lottovoitto, josta saamme verotuloja ja työpaikkojen kautta tuloveroja joilla pyöritetään kaupunkia ja hoidetaan tänne mahdollisesti eläkepäiviä viettämään tulevia vanhuksia.
Kaikki jotka ovat tänne halukkaita tulemaan ja käyttämään meidän palveluja jotka maksetaan meidän olemattomista veromarkoista, kannattaa miettiä, kuka ne sitten maksaa...TE ulkopaikkakuntalaiset mökkiläiset ette veromarkkoja tänne tuo ja eläkeläisten kannattaa miettiä ettei toimivaa vanhushuoltoa ole jollei ole rahaa sen hoitamiseen ja sairaiden kannattaa miettiä että ilman rahaa ei pyöritetä edes tämänhetkistä vajavaista sairaanhoitoa.
Ydinvoimala on Kristiinankaupungille lottovoitto, ja Kristiina säilyy varmasti yhtä kauniina kuin se on tähänkin asti säilynyt...!!!
Jos ei kaupunkiin saada nuorille töitä on se pian vain eläkeläisten valtaama ERITTÄIN