Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Vieras

/ #9

26.10.2013 06:51

Myyjä myi tuotettaan netissä selvästi sanoen sitoumuksetta, kuitenkaan tämä ei pitänyt paikkaansa, postitse alkoi tulla tuotetta, jonka postitin avamattomana heti takaisin. Myyjä sanoo, ettei tuotetta voi palauttaa. Tuote kuuluu kyllä ravintovalmisteisiin, ei lääkkeisiin, joita ei lainkaan mukaan voi paluttaa. Laitoin myös myyjälle sähköposteja, että on ole tilannut valmistetta, joten älkää lähettäkö niitä minulle. Tästä huolimatta sain useamman lähetyksen valmisteita, jotka kaikki palautin heti takaisin avaamatta. Kaksi puristetta olen käyttänyt aivan ensimmäisestä tilaamastani tutustumispaketista, jotka eivät minulle sopineet. Hankin tästä todistuksen noin kaksi kuukautta tilaamani näytepaketin jälkeen. Nyt myyjä kaikesta palautuksista huolimatta karhuaa saataviaan perintätoimiston kautta ja uhkaa ulosotolla. Miksi ei ravintovalmisteita voi palauttaa alkuperäisessä paketissaan avaamattomana? Kyllähän ne muutkin verkkokaupat sen hyväksyy.