Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Vieras

/ #10 Vanhan ihmisen ViaDolorosa Kevennyksen koukussa

30.10.2013 10:30

Olen nyt allekirjoittanut useamman kerran adressin ja toivon todella että jotain tapahtuisi, jotain armahdusta tai semmoista. Minun elämäni meni kertaheitolla pilalle, vaikka olisi olllut jopa vuosia hyvää elämää tallella, terveenä ja elämänhaluisena. Nämä kauheat huijarit veivät elämän hallinnan ja kaiken.Miksi summa, joka piti maksaa ja oli ihan hurja palautetuista pillereistä, niin miksi asia vietiin käräjäoikeuteen juuri minun kohdallani?

Nyt Kevennys mainostaa uutta huijausprojektiaan mm. facebookisa. Ainakin omat kaverini olen saanut peloteltua, ettei vain kukaan onneton lankeaisi näihin. Saivathan 90-luvulla ihmiset anteeksi todella isoja summia, eikä heitä tuomittu oikeuksissa.Onkohan tiedossa mitään uutta tässä asiassa.? Säälittävää, että jonkun bisnes vaatii huijaamaan vanhoja ihmisiä, joilla on pienet eläkkeet, sairautta, paljon lääkkeitä.

Mitä minä voisin tehdä, että saisin oikeutta ja saisin luottotietoni takaisin näiltä huijatreilta. Tv. 77-vuotias.