Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Armon varassa

/ #27435 Re: Re: Testaa syntisyysprosenttisi!

23.01.2014 15:10

#27433: Mittarit romukoppaan! - Re: Testaa syntisyysprosenttisi!

Jumalalle synti on aina hirveä asia, meidän lainrikkomisemme maksoi Jeesukselle äärettömän paljon. Kuvittele itsesi Jeesuksen tilanteeseen: sinut tuomitaan täysin syyttömästi, lyödään,pilkataan,revitään parrasta,syljetään,kiusataan,herjataan,lyödään roomalaisella ruoskalla kymmeniä kertoja selkään (historian mukaan monet ruoskittavat kuolivat jo pelkästään ruoskimiseen) ja lopuksi lyödään ristille kolmella naulalla. KAIKKI TÄMÄ MEIDÄN TAKIAMME, KOSKA ME OLEMME RIKKONEET KAIKKI JUMALAN KÄSKYT. Jeesus inhoaa syntiä ja Jeesus tehtiin synniksi meidän takiamme. Sinä inhoat koiransontaa, miltä tuntuisi jos sinut tehtäisiin koiransonnaksi edes minuutin ajaksi? Ajatus ei tunnu miellyttävältä eikä esteettiseltä, eihän?

Onneksi Jeesus antoi verensä ja henkensä meidän edestämme, muuten kellään meistä ei olisi mitään toivoa selvitä tuomiolla Jumalan edessä.Syntiinlankeemuksessa ihminen turmeltui perusteellisesti,siksi myös pelastuksen oli oltava perusteellinen.