Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Satukirjoja ja tarinoita

/ #32904 Re: Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

28.03.2014 14:11

#12: Jumalan Sana on kokonansa totuus! - Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

Kun kerta jumalan sana on totuus, niin minkäs kirjan osuuden se jumala tästä raamatusta on kirjoittanut? Tai kukas raamatun kirjoittajista on kirjannut jumalan, hänelle suoraan kertomaa. Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja ja vielä ihmisten jotka ovat kirjoittaneet tietoa, joka on kerrottu suusta suuhun vuosisatojen ajan. Eli vähän niinkuin kalevala, eikös kalevala ole sitten aivan yhtä uskottava, koska on vielä vähän tuoreempikin tapaus ja vähemmän alkuperäisestään muuttunut kuin raamattu. Kuinka paljon luulette nykyisen raamatun sisältävän samaa tietoa kuin silloin kuin se on alunalkajaan kirjoitettu? Ja jos jumala on olemassa ja vihaa kaikkia homoseksuaaleja niin valtavasti, niin miksei hän sitten lyö heitä maan kamaralta, niinkuin kirjassa väitetään hänen tehneen muillekkin "sodomaateile" ja muille hänen sanaansa rikkoneille pakanoille. Eiköhän se luontoo katsominen ole jo tarpeeksi selvää, että homoseksuaaliksi synnytään, eikä opita, vai meinaatteko te järjen jättiläät, että homoseksuaalit ovat niin ovelaa porukkaa että ovat opettaneet oikein eläimiäkin tähän heidän saastaiseen elämäntapaansa? Kun sieltä eläinmaailmastakin tätä homoseksuaalisuuttakin löytyy. Eli eiköhän nyt olisi ihan viisainta antaa kaikille ihmisille sama oikeus elää omaa elämäänsä niinkuin haluaa. ei se teiltä pois ole jos joku avioliittoon haluaa astua samaa sukupuolta olevan kanssa. Ja sinä joka luet tätä ja meinaat vastata, että "Seuraavaksi varmaan halutaan sitten laillistaa miehen ja sian välinen avioliitto", niin otappa se pää pois sieltä hanurista, koska tuo vertaus on jo niin kuultu ja naurettava, koska avioliitto on ihmisten välinen liitto ja ihmisiä voi olla naisia ja miehiä.