Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

kaaleppi

/ #34893 Re: Re:

11.05.2014 09:10

#28203: Signal - Re:

Voisitko kertoa enemmän, mistä sen tietää, ettei Pyhä Henki puhu Veilon kautta. Mikä on se ristiriitaisuus? Omien kokemusten kertominen ei sitä ole, saahan niistä kertoa, jos Herra ei sitä estä. Se ei riitä minulle, että sanotaan sen olevan eksytystä,pitää todistaa se Raamatusta, miten Veilon puheet on eksytystä. Ja haluan oikeasti tietää, koska sitä kuulee niin paljon kaikkea puhetta puolesta ja vastaan. Toisen mielestä joku on ihan huuhaa ja toisen mielestä melkein Jumala. Millä sen todistat?

Kyllä pitää Raamattua tutkia paljon ja olla Herran edessä hiljaa kuullakseen oikeita vastauksia. Ja pitää itse puhdistua kaikesta saastasta ennenkuin Herra alkaa puhua Pyhän Henkensä kautta. Herra odottaa meiltä nöyrää sydämen asennetta ja jos sitä ei ole, eksyy ja kuulee vastauksia vääristä lähteistä. "Te eksytte, kun ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa", niinhän Sanassa sanotaaan, ja kirjoitukset tarkoittavat Vanhan Testamentin kirjoituksia, Mooseksen kirjoja ja profeettoja.

Se onkin sitten vaikeampi tietää, minkälainen sydän kelläkin on, sen tietää vain Herra Jeesus Kristus.