Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #36513 Re: Re: Re: Miehen ja naisen välistä suhdetta ei uhkaa yhtään mikään

19.06.2014 12:45

#36508: terve. - Re: Re: Miehen ja naisen välinen suhde

Kyllä:täällä nimenomaan PELÄTÄÄN erilaisuutta. Homofobian "tehotoisto" on  täällä se varsinainen´päivän sana´ ja jatkuva teema.Vain mielisairas foobikko pystyy näet  toistamaan joka päivä sitä samaa THL:n tilastoa ja hokemaan jotain                      " kansantautia".

Normaalissa keskustelussa mistä tahansa aiheesta yksi viittaus johonkin tilastoon riittää.Sen jälkeen luotetaan siihen, että lukija osaa tutustua siihen itsekin.

Täällä ei.

Siinä mielessä tämä poikkeaa kyllä  kaikkien muiden keskustelujen normaalista käytännöstä aivan ratkaisevasti.

Mutta ei se mitään... tällä palstallahan voi näet olla aivan vapaasti foobikko,muiden elämän rajoittaja, täällä voi esittää samat väitteet vastapuolesta aina uudestaan ja uudestaan  piittaamatta lainkaan siitä onko niihin vastattu asiallisesti jo sata kertaa tai vaikka ne olisi osoitettu jo sata kertaa, faktoihin ja lukuihin viitaten,  paikkansapitämättömiksikin.

Pääasiahan on kuitenkin se voimakas halu ´laittaa vastapuoli asemilleen´ ja halu mustamaalata sitä  ja mitätöidä se mahdollisimman tehokkaasti.Tässä suurinpiirtein kaikki keinot ja tavat  ovat luvallisia.

Olihan  täällä  netissä vielä  joku aika sitten(viime vuoden puolella) olemassa rinnakkaisadressikin ,jossa vaadittiin suorastaan homoseksuaalisuuden kriminalisoimistakin! (... ja aivan samoja kommentteja kuin täällä näkyi muuten sielläkin)

Mutta toisaalta,juuri nämä täällä  ´laput silmillä ja tulpat korvissa´keskusteluun innokkaina ´osallistuvat´huutajat ja  toistelijat antavat kyllä hyvin selkeän kuvan ja esimerkin   kaikille lukijoille siitä  mitä homofobia käytännössä on.

Lievimmilläänhän se näyttäytyy totaalisena, fanaattisena  ,täysin lukkiutuneena keskustelukyvyttömyytenä mistään ja haluna poistaa ja viedä erilaisilta ihmisiltä olemassaolon oikeutuskin.

Vähänkään fiksummat ihmiset (yleensäkään) eivät välttämättä halua leimautua eivätkä samaistua tuohon ajattelumalliin eikä sen ilmaisutapaan ja tyyliin nuo kommentit ja niiden jatkuvan toiston nähdessään.

Jo niiden kommenttien kirjoitusasu ja niistä ilmenevä ajattelun logiikka(tai siis lähinnä sen puute) paljastavat kaikille näet väistämättä sen,miten alhainen älykkyysosamäärä niiden kokoonkyhääjillä on.Sehän juuri näkyy niistä ensimmäiseksi.

Tuolla tavalla voi lopultakin nolata vain  itsensä ja tärkeintähän siinä on ,että muutkin silloin huomaavat.Sen päämäärän saavuttamiseksi nämä kirjoittelijat ovat kyllä työskennelleet täällä uupumatta ja taistelleet paremmin kuin Sven Tuuva ja Don Quijote yhteensäkään.