Adressi Israelin tueksi!

Juhani Starczewski

/ #2078 Israel valmistautuu hyökkäykseen - tankkeja, tykistöä ja sotilaita rajalle

12.07.2014 15:32

Jeesus sanoi: Sillä jos joku teistä tahtoo rakentaa tornin, eikö hän ensin istu laskemaan kustannuksia, nähdäkseen, onko hänellä varoja rakentaa se valmiiksi, etteivät, kun hän on pannut perustuksen, mutta ei kykene saamaan rakennusta valmi...iksi, kaikki, jotka sen näkevät, rupeaisi pilkkaamaan häntä sanoen: 'Tuo mies ryhtyi rakentamaan, mutta ei kyennyt saamaan valmiiksi'?
Tahi jos joku kuningas tahtoo lähteä sotimaan toista kuningasta vastaan, eikö hän ensin istu ja pidä neuvoa, kykeneekö hän kymmenellä tuhannella kohtaamaan sitä, joka tulee häntä vastaan kahdellakymmenellä tuhannella? Ja ellei kykene, niin hän, toisen vielä ollessa kaukana, lähettää hänen luoksensa lähettiläät hieromaan rauhaa.

Palestiinalaiset kidnappasivat kolme juutalaispoikaa ja tappoivat heidät. Gazasta ammutaan raketteja, vaikka Israel vaatii rakettien ampumisen lopettamista. Palestiinalaiset eivät varmaan laskeneet kustannuksia toiminalleen tai sitten heidän jumalansa ei anna heille oikeanlaista viisautta! Palestiinalaiset maksavat kovaa hintaa toiminnastaan!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…