Adressi Israelin tueksi!

/ #2110 Keskustelu: Gazan uhriluku noussut yli 800:n - kouluisku tyrmistyttää

30.07.2014 06:26

Keskustelu:  Gazan uhriluku noussut yli 800:n - kouluisku tyrmistyttää

Hamas vaatii saarron purkamista, joka tarkoittaisi lopun alkua Israelille, kun Iran ja kumppanit saisivat vapaasti tuoda aseistusta Gazaan. Gaza pitää saada aseettomaksi demilitarisoiduksi alueeksi, jota valvotaan tarkasti, ei niin kuin Libanonissa, jossa hessut varustivat valtavan ohjusarsenaalin YK:n "suojeluksessa. Hizbollah valmistautui kuusi vuotta. Hizbollah oli valmistautunut tähän sotaan jopa huolellisemmin kuin Israel. Kuuden vuoden aikana, jotka se oli hallinnut Etelä-Libanonia käytännössä yksin, Israelin vetäydyttyä vuonna 2000, se oli koonnut alueelle valtavan raketti- ja ohjusarsenaalin sekä rakentanut sotilaallisen infrastruktuurin (muun muassa syvälle vuorten rinteisiin kaivettuja luolastoja sekä erikoisvahvistettuja bunkkereita). Ennen sotaa antamassaan haastattelussa Hizbollahin johtaja Nasrallah ilmoitti, että heillä on rajan tuntumassa yli 12 000 rakettia valmiina laukaistavaksi Israeliin.
Hizbollahin yllättävän hyvä valmistautuminen ja varustautuminen selittääkin ainakin osan Israelin huonosta sotamenestyksestä, vaikka kuten sanottua, joidenkin lähteiden mukaan "kaikista Israelin sodista vuoden 1948 sodan jälkeen, tähän sotaan Israel oli parhaiten valmistautunut."

Kylvön ja niiton laki toimii nyt kaikessa karmeudessaan. Hamas ja muut terrorijärjestöt ovat vuosikymmenen kylväneet ja yrittänet kylvää tuhoa ja kuolemaa Israelin maahan, nyt he joutuvat niittämään omaa satoaan! Tosi surullista

Hamasin ja islamin on tarkoitus saada Israelin maan alue kalifaatin alaisuuteen ja sinne eivät juutalaiset mahdu. Juutalaiset tietävät, mitä judenrein tarkoittaa. Kävin kesäkuussa Ausschwitz-Birkenaussa ja useilla murhapaikoilla myös Latviassa.

Terveiset meidän ”Israel-perfonmanssista” Jyväskylän keskustasta Kävelykadulta. Israelin lippu sai aikaan sen, että ihmiset terasseilla nousivat iloisesti jopa ylös ja jotkut taputtivatkin, kun kulkueemme performoi Kilpisenkadun janKolmikulman välillä. Jotkut tulivat sanomaan, että hyvä, kun olette täällä. Monet olivat lukeneet viime perjantain lehtijutun ja harmittelivat, etteivät olleet päässeet mukaan Helsinkiin. Lupasivat tulla seuraavaan Jyväskylässä järjestettävään Israel-tapahtumaan. Valokuvaajia oli paljon ja erityisesti Nuoret halusivat ottaa meistä kännykkäkuvia Kompassin keskellä. Lupasivat myös tulla seuraavaan Israel-tapahtumaan mukaan!
Useat aikuiset kävivät kommentoimassa eilistä suurlähettiläs Dan Ashbelin esiintymistä ja puhetta A-studiossa. Kaikki lausunnot olivat kiittäviä. Yksi naisihminen kävi tokaisemassa meille: ”Hävetkää!” Hän ei jäänyt tarkemmin kertomaan, mitä meidän olisi pitänyt hävetä, kun sitä ystävällisesti ihmeissämme kyselimme! Tarkoitus on jatkaa tällaisia perfonmansseja vähän siellä sun täällä! Jyväskylässä on
Asuntomessut ja viikonloppuna Neste-rallit, joten katsojista ei ole pulaa!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…