Uudenkaupungin tuulivoimayleiskaava pohjaa heikkoon suunnitelmaan

ajattelu on raskasta työtä

/ #9 HINKU-hölmölä

17.08.2014 16:27

abcdef abcdef

Tämä tappelu jatkuu niin kauan kuin SYKE on rahoittamassa Ukin HINKU-hourailua. Tässä prosessissa me asukkaat olemme pelkkiä pelinappuloita. Ukin HINKU-työryhmä ajattelee vain itseään ja kuviteltuja saavutuksiaan, niin ja, siitä heille vieläpä maksetaan. Työryhmä on sitouttanut kaupungin vähentämään CO2-päästöjä utopistiset 80%, ja lääkkeenä tähän on vielä utopistisempi massiivinen tuulivoima.

Lainaus kaupungin virallisista papereista:

Uusikaupunki jatkaa hinku-hankkeessa

Uudenkaupungin kaupunginhallitus käsitteli asiaa 26.8.2013 kokouksessaan ja päätti yksimielisesti, että Uudenkaupungin kaupunki jatkaa Hinku- hankkeessa. Lisäksi kaupunginhallitus hyväksyy kaupungin Hinku- työryhmän toimintasuunnitelman
Toimintasuunnitelma kattaa kuluvan vuoden toiminnot. Syksyn aikana valmistellaan toimintasuunnitelma vuodelle 2014.

Taustaa, yleensä tälle hulluudelle:

Vuosia sitten, tuolla suuressa maailmassa, pari heppua, Al Gore ja Michael Mann, tiesivät miten massojen heikkoja mieliä ohjaillaan, ja näiden herrojen jätösten jäänteet ovat nähtävissä täällä pohjolan perukoillakin.

Vakavia asioita voi höystää hieman huumorillakin: