Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

Uskomatonta

/ #41 Ei taida tulla enää vaaleja Suomeen

30.08.2014 15:15

RKP ja Kokoomus ja muut heidän hallituspuolueensa näyttävät vihaavan meitä Suomalaisia, kun ne velkauttavat meidät, pistävät meidät takaamaan Kreikan ja muiden välimeren maiden korruptio- ja hulttiovelat. Sitten metsähallitus myy metsät, sähköverkot, Soklin malmio, rautaruukki, ym. myytiin halvalla. Ja nyt vielä rahoitamme jenkkien valloitussodan valmistelun Venäjälle. Tauatteko NATOKIIMAISET sen että vain meillä on koko EU:ssa yli 1000 kilsaa rajaa Venäjän kanssa. Se tarkoitaa että maasota käydään täällä, ja maa on täynnä syöpää aiheuttavaa köyddytettyä uraania ( googlaa aihe, mitä jenkit teki Irakin kansalle ) Sitten kylpylät ja hiihtokeskukset kärsivät valtavasti Venäläisten turistien häipymisestä. Heille me olemme nyt vihollinen, aivan kuten syyskuu 1940 sen jälkeen kun Natsit saivat vastaavan sopimuksen meiltä. Häviämme puoli miljardia vuosi taloussodasta johon ei olisi ollut mitään juridista pakkoa mennä. Häviämme maamme itsenäisyyden tämän Salassa tehdyn kauttakulku ja huoltosopimuksen vuoksi. Juuri sinä maksat laskun, äänestäjä tai nukkuja, sinä maksat ehkä hengelläsi tämän sopimuksen joka varmuudella vie meidät eturintamalle jälleen kerran.