Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

/ #57 Re: Re: Pelkkää tyhmyyttä

31.08.2014 08:14

#52: NATO on ainoa turva ryssää vastaan - Re: Pelkkää tyhmyyttä

Jos et ole kokoomuksen tahi RKP:n puolueen maksama trolli, niin sääliksi käy sinua kun näy olevan vain valtamedian teitojen varassa uskomuksesiesi kanssa. Venäjällä ja sen nyt horjutetuilla liittolaismailla on täysi oikeus puolustautua Naton agressiivista ja juonikasta laajentumista vastaan. Jokaisella maalla on tuo oikeus ja velvollisuus. Libya ei onnistunut ja maa jossa ihmisillä opi parempi elintaso kuin meillä tuhottiin.

Meidän ei ole pakko lähteä Naton kelkkaan tukemaan heidän uuskolonoliasmia, jonka motiiveina ovat luonnonvarat, tuhota maiden oma rahanluonti ja korvata se jenkkipankkiirien rahanluontioikeudella tahi sitten pelkkä aseteollisuus on se joka elättää maailmanpoliisia joka huseerasti yli 70 eri sodassa viime vuonna. Joo Nato on erittäin pelottava jos sitä katsoo ulkopuolisin silmin ja toivottavasti Suomen kansa muistaa historiansa opit, Ruotsi oli viisaampi viime maailmansodassa.

Ei kahta ilman kolmatta ja kolmas on jo aloitetu Libyasta, jos ette sitä ymmärrä,niin vähän tutkitte muuta kuin valtamedianmme uutisia.