ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Niinpä Niin
Juu

/ #240 Niinpä Niin

16.12.2008 09:36

Montako ulkomaalaista istuu Suomen vankiloissa syistä: Murha, raiskaus, varkaus yms?! Kenen verorahoilla he sitten syövät ja elävät?! Montako ulkomaalaista Suomessa on tällä hetkellä työttömänä, kenen verorahoilla he elävät?! Tottahan se on, Suomi on hyvinvointivaltio (lue; ulkomaalaisille) Työvoimapula, HAH sanon minä ja niin varmasti moni muukin. Suomessa on aika paljon suomalaisia koulun loppuun käyneitä työttömiä, minä mukaan luettuna! Kun ei ole töitä niin miten voi olla työvoimapula?! Ja eihän ne ulkomaalaiset töitä tekisi kun ei tarttisi koska nehän elää täällä jo muutenkin ilmaiseksi, kyllä valtio kustantaa! Mutta jos käännetäänkin tilanne toisin päin, otetaan vaan niin paljon ulkomaalaisia töihin Suomeen että joka ikinen suomalainen voisi jäädä kotiin köllöttelemään ja elämään rentoa elämää valtion kustannuksella; laitetaan veröäyrit kattoon ja ulkomaalaiset töihin. Onko lain ehdottajalla liikkunut päässä juuri mitään (lue; päässä liikkuu, ei mitään) Miksi meillä on edes niin laiska, tyhmä ja saamaton kansanedustaja ryhmä päättämässä koko kansan puolesta kaiken maailman älyttömiä juttuja luullen että ne ovat koko kansan parhaaksi. Huuhaata koko Suomi.