Jakkuvärkin tuulivoimahankkeen suunnittelusta luovuttava

Vieras

/ #11

19.12.2014 08:51

Jakkuvärkin tuulivoimahankkeen osayleiskaavan muistutusaika päättyy 19.12.2014. Adressi on toimitettu muistuksena, siinä oli tuolloin 245 allekirjoitusta,mukaan lukien paperille suoraan kerätyt nimet. Kiitos kaikille, jotka olette tähän mennessä tukeneet nimellänne adressia. Päätöksiä ei ole kuitenkaan vielä tehty. Kyse on erittäin tärkeästä asiasta meille jokaiselle. Toivonkin,että edelleen tiedotatte adressista ja saamme vielä lisää nimiä, tarvitsemme kaikkien tuen taistelussa elinolosuhteistamme. Lopullinen päätös asiassa on politikkojen käsissä,joten yhteydenotot ja tiedottaminen asiasta heille on tärkeää. Mitä enemmän yhteydenottoja, sitä enemmän asia ja sen vaikutukset asukkaisiin ja elinolosuhteisiin tulevat tiedoksi niistä päättäville. Alueen kiinteistyöyhdistykset ovat mukana omilla kannanotoillaan,mutta vetoan vielä lopuksi, viekää tietoa eteenpäin.Yhdessä olemme enemmän. Kiitos kaikille ja hyvää joulua.

Marja Kalliolähde