Bertalle lämmin ja asianmukainen hoitotila.

Järki käteen..

/ #4 Yksilön vastuu..

11.02.2015 19:24

Jokainen tietysti toivoisi että kaikilla olisi haluamansa tilat käytössä mutta ikävä kyllä jossain menee se raja mihin asti verorahoilla voidaan auttaa.. Tässäkin perheessä on käsittääkseni lapsia yli kaikkien sormien lukumäärän ja kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä että lasten elättäminen maksaa ja ne vaativat asuintilaa. On myös ihan peruskoulupohjaltakin selvää miten lapset saavat alkunsa joten kenellekään ei pitäisi vahingossa tulla vahingossa lapsia joista ei kyetä huolehtimaan. Aivan varmasti terveydenhuoltojärjestelmämme kuitenkin hoitaa tämänkin tapauksen joten missään nimessä emme voi nostaa yksittäistä lasta "prioriteettilistan tärkeimpään päähän" Sairaalat ovat sitä varten tehty että niissä on 24/7 hoitovalmius päällä, ei valtio voi kustantaa jokaiselle suurperheelle laajennusremonttia omakotitaloon kun omat varat loppuu jos on tehty lapsia mitä ei itse kyetä elättämään.. Monessa muussa maassa näitä lapsia ei kyettäisi hoitamaan edes näin hyvin.