Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #246

03.06.2015 12:12

Nyt ovat vuorossa jo jotkin muut kuin kaikkein pienituloisimmat.
Työpaikkoja ei ole näillä viimevuosina tapahtuneilla leikkauksilla lisätty lainkaan, mutta sen sijaan ovat mm. erilaiset "koulutus"säätiöt saaneet loistavat lisätulot ns. "kouluttamalla" jatkuvalla syötöllä milloin minkäkinlaisia nikkareita, joita voidaan sijoittaa koulutustaan vastaavaan työhön ja peräti maksaa yhdeksän euron päiväpalkkaa.
Jos maassa toimitaan pelkästään EK:n ohjeistuksella, lienee syytä harkita koko kansanedustuslaitoksen alasajoa.
EK:ssa ei ole ainuttakaan demokraattisesti valittua edustajaa asioita hoitamassa, mutta sieltä tuntuu sanelu leikkauslistoista tulevan, tähänkö tässä lumedemokratiassa täytyy tyytyä?
Leikkaukset, jos niitä on pakko tehdä, tehtävä kautta linjan ylhäältä alas ja niiden on koskettava myös niitä, jotka kuvittelevat olevansa koskemattomia.
Nämä koskemattomat eivät ole pystyneet muuhun kuin uhkailuun ja kyykyttämiseen sen sijaan, että näiden työpaikkojen luomispuheilla olisi joskuskaan ollut edes jotain katetta.