Maunulan-Pakilan alueella tarvitaan lähiposti

Tyypillistä lyhytnäköisyyttä

/ #5 Varokaa yrittäjät Posti-asiamieheksi ryhtymistä

22.09.2011 14:44

"Postilaitosesta on tullut oy ja kannattava liikelaitos.Suomessa on aina ollut tapana tuottavasti
tehdä työtä.Postialalle on tulossa yksityisiä yrittäjiä ja kaikki varmasti pelaa ja toimii,niikuin ennen vanhaan."
Tehtävä on vastuullinen koitunut monelle asiamiespostiksi lähteenelle yrittäjälle kohtalokkaaksi. Posti/Itella ulkoistaessaan postikonttoripalvelut eli säästää pienipalkkaisen postineidin palkan ja liikehuoneistokulut, mutta Maunulan/Pakilan alueella asiamiespostiyrittäjät ovat KAIKKI lopettaneet eikä pelkästään postitoimintaa vaan oman bisneksensäkin. Postipalvelut ovat niin vastuullisia tuottaa, että yrittäjä ei ehdi tehdä muuta kuin postia täyspäiväisesti.
Voimavarat ovat huvenneet yrittäjiltä ja oma liiketoiminta (kukkakauppa, säästömarket, videovuokraamo ... kaikkia en edes muista)kuollut. Mitäköhän näille yrittäjille kuuluu, toivottavasti eivät ole työttöminä tai loppuunpalaneina jossain. Sympatiat heille!
Itellan postinjakelupalvelutkin ovat laadultaan romahtaneet: kirjeet menevät naapureille, jaetaan illalla 20.30 jne.