Maunulan-Pakilan alueella tarvitaan lähiposti

Itella on ilmoittanut lopettavansa Maunulan ja Pakilan alueiden asukkaita ja yrityksiä palvelevan asiamiespostin. Itellan mukaan Pakilantie 61-63:ssa toimivan asiamiespostin yrittäjän kanssa on erimielisyyksiä.

Postipalvelut aiotaan siirtää Kannelmäkeen. Jo aiemmin lopetettiin Maunulan posti. Näillä ratkaisuilla vaikeutetaan erityisesti lapsiperheiden, vanhusten ja vähävaraisten palveluja. Postin siirtäminen kauas ja paikkaan, jonne ei ole Maunulasta ja Pakilasta hyviä joukkoliikenneyhteyksiä, on ristiriidassa myös ympäristötavoitteiden kanssa.

Me allekirjoittaneet vaadimme Itellaa turvaamaan Maunulan ja Pakilan alueelle lähipostin. Tätä koskevat ratkaisut on tehtävä kiireellisesti.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Yrjö Hakanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko kuolemantuomiota?