Emme ole vastuussa pakolaisista!

Vieras

/ #24

09.09.2015 17:50

Tämmöisistä adresseista todella huomaa ihmisten tietämättömyyden koko pakolaisasiaan ja mikä pahinta, joku vielä kehtaa sanoa ettei se ole meidän ongelma.

Kyllä se on. Teollisuusmailla, niinkun Suomi, on valtavat resurssit pakolaisten ottoon kunhan niitä resursseja osataan käyttää oikein. Miten luulette, että saadaan omat asiat kuntoon tässä taloustilanteessa ja ilmapiirissä joka vaan kiristyy? Tällä hetkellä kulutusta pitäisi nimenomaan lisätä jotta talous lähtisi kasvuun. Pakolaiset eivät tule tänne pelkkien rahojen perässä, heille on kotouttamisohjelmia yms. joiden avulla heidät saadaan osaksi tätä yhteiskuntaa. Ja kun he pääsevät osaksi sitä MEIDÄN SUOMALAISTEN avulla, he kuluttavat, ostavat asunnon, maksavat veroja jne. niinkuin Suomessa syntyneetkin. Pakolaiset yleistyy niillä aloilla jotka eivät suomalaisille kelpaa (huom. Työttömyydestä siis turha valittaa) kuten bussinkuljettajina tai hoiva-alalla. Pakolaisten myötä saadaan muutettua ikärakennetta ja tulevaisuudessa vanhusten hoito helpottuu.

Haluaisitko itse sotia osana hallitusta joka tekee raakuuksia omalle kansalle? Tai taistella maailman rikkainta terroristijärjestöä vastaan? Niimpä. Haluaisitko silloin jonnekin jossa on turvaa? Jos vastauksesi on ei, ole hyvä ja koe ensin pakolaisuuden maailma omin silmin ja vastaa sitten uudestaan.

Onneksi tämä nuorempi sukupolvi on avarakatseisempi, hävetkää käytöstänne.

Ps. Suomalaisen lapsen ylläpitö maksaa tässä yhteiskunnassa paljon enemmän kuin se, mitä pakolaiseen menisi.

Terveisin suomalainen, joka ei ajattele vain itseään.