Lääkkeetöntä huumekuntoutusta ei saa lakkauttaa Suomesta

Mikko Huovila
Vantaa

/ #2 Nyt tarvitaan päättäjien herättämistä

14.09.2009 10:32

Kalliolan huumehoidot ovat todistetusti tehokkaita ja vaikuttavia. Suuri joukko suomalaisia on päässyt irti päihdekierteestä niiden avulla. Periaatteessa tämä myös pääkaupunkiseudun kunnissa tiedetään, mutta taantuman myötä päihdeongelmaiset ovat ensimmäisiä, jotka joutuvat kärsimään. Muita asioita siis pidetään tärkeämpinä!

Nyt tarvitaan päättäjien herättämistä tässä asiassa. Tämä adressi on hyvä, mutta vielä parempi on päätäjien suora asiallinen lähestymiminen. Kehotttaisin kaikkia kynnelle kykeneviä kertomaan huolensa Helsingin, Espoon ja Vantaan päättäjille. Erityisen tärkeää on lähestyä Helsingin sosiaalilautakuntaa, mutta myös Espoon ja Vantaan sosiaali- ja terveyslautakuntia olisi hyvä lähestyä. Samoin kaikkien kolmen kaupungin kaupunginvaltuutettuja kannattaa lähestyä.

Päättäjien sähköpostiosoitteet löytyvät helposti kaupunkien kotisivuilta kohdista, jossa esitellään päätöksentekoa.