Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

Adressin tekijä

/ #6 Sinä et tiedä kuka olen

04.11.2009 14:56

Kyllä olen ulkomaalaistaustainen, tarkemmin ranskalaistaustainen. Tulin Suomeen vuonna 1974, siihen aikaan Eilä Kännö oli ulkomaalaistoimiston johtaja. Ehkä et ole kuullut hänestä. Ehkä et ollut silloin edes syntynyt.
Minulla oli jo silloin yliopistotutkinto taskussa ja lisää koulutusta olen hankkinut runsaasti myöhemminkin.
Suomen kansalaisuuden sain jo vuonna 1978 suoraan Urho Kekkoselta, jos satut tietämään, kuka hän oli.
Haluatko rinnastaa minut lukutaidottomaan afrikkalaiseen tai afghanistanilaiseen? Ei onnistu.

Entiseen kotimaahani, Ranskaan, on annettu tulla miljoonia muslimeja. Tiedät sinäkin mikä on tulos. Suomessa olen käynyt eka kertaa jo vuonna 1968, olen aika varma ettet ollut syntynyt silloin. Tiedän siis Suomen kehityksestä yhtä ja toista.

En halua, että Suomesta tulee islamilainen valtio. En halua, että islamilaiset järjestävät mellakkoita kuten Ranskassa ja Pariisissa. Ja paras keino välttää tällaisia ongelmia on se, että Suomessa on mahdollisimman vähän islamilaisia. Sinun pitäisi tietää, että mellakkoiden syyt olivat uskonnollisia ja etnisiä. Ne eivät olleet sosiaalisia, vaikka virallinen propaganda näin väittäisi.

Yrität tässä olla kovin viisas, vaan et ole. Kyllä suomalaiset osaavat tehdä eron vapautta, demokratiaa ja ihmisoikeuksia puolustavan eurooppalaisen ja afrikkalaisen tai arabimuslimin välillä. Suomalaiset tietävät, että korkeasti koulutettu ranskalainen ei ole sama asia kuin lukutaidoton afrikkalainen. Teit itsesi naurunalaiseksi.

Huomauttaisin myös, että poikani on syntyperäinen suomalainen, hän on suorittanut asevelvollisuuden Suomen armeijassa ja olen siitä ylpeä. Appiukkoni oli sotasankari, joka sai korkean ansiomerkin suoraan Mannerheimilta. Toivottavasti hän ei taistellut rintamalla sitä varten, että Suomesta tulisi islamilainen valtio.