Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

tomppa vaan
pirkanmaa

#1 tää on loistava!!!

31.10.2009 20:09

toivottavasti tämä joskus toteutuu ,että pääsevät päättäjätkin nauttimaan monikulttuurisen asuinympäristön ihanuuksista.. muista astrid laittaa sit pyörä lukkoon yöksi. :)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.11.2009 16:07


Oula Lintula
Tampere

#3 Thorsin kotipaikka

02.11.2009 04:30

Thorsin kotikunta on Helsinki, ei Kauniainen.
Jussi Koistinen
Helsinki

#4 Allekirjoitan

02.11.2009 09:20

Vaikkakin minulle riittäisi että jotkut ministeri kävisi kello 22 jälkeen muutaman kerran kk ilman median ja turvajoukkojen saattelua nauttimassa rautatieaseman lämpimästä hengestä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.11.2009 13:46


Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#6 Sinä et tiedä kuka olen

04.11.2009 14:56

Kyllä olen ulkomaalaistaustainen, tarkemmin ranskalaistaustainen. Tulin Suomeen vuonna 1974, siihen aikaan Eilä Kännö oli ulkomaalaistoimiston johtaja. Ehkä et ole kuullut hänestä. Ehkä et ollut silloin edes syntynyt.
Minulla oli jo silloin yliopistotutkinto taskussa ja lisää koulutusta olen hankkinut runsaasti myöhemminkin.
Suomen kansalaisuuden sain jo vuonna 1978 suoraan Urho Kekkoselta, jos satut tietämään, kuka hän oli.
Haluatko rinnastaa minut lukutaidottomaan afrikkalaiseen tai afghanistanilaiseen? Ei onnistu.

Entiseen kotimaahani, Ranskaan, on annettu tulla miljoonia muslimeja. Tiedät sinäkin mikä on tulos. Suomessa olen käynyt eka kertaa jo vuonna 1968, olen aika varma ettet ollut syntynyt silloin. Tiedän siis Suomen kehityksestä yhtä ja toista.

En halua, että Suomesta tulee islamilainen valtio. En halua, että islamilaiset järjestävät mellakkoita kuten Ranskassa ja Pariisissa. Ja paras keino välttää tällaisia ongelmia on se, että Suomessa on mahdollisimman vähän islamilaisia. Sinun pitäisi tietää, että mellakkoiden syyt olivat uskonnollisia ja etnisiä. Ne eivät olleet sosiaalisia, vaikka virallinen propaganda näin väittäisi.

Yrität tässä olla kovin viisas, vaan et ole. Kyllä suomalaiset osaavat tehdä eron vapautta, demokratiaa ja ihmisoikeuksia puolustavan eurooppalaisen ja afrikkalaisen tai arabimuslimin välillä. Suomalaiset tietävät, että korkeasti koulutettu ranskalainen ei ole sama asia kuin lukutaidoton afrikkalainen. Teit itsesi naurunalaiseksi.

Huomauttaisin myös, että poikani on syntyperäinen suomalainen, hän on suorittanut asevelvollisuuden Suomen armeijassa ja olen siitä ylpeä. Appiukkoni oli sotasankari, joka sai korkean ansiomerkin suoraan Mannerheimilta. Toivottavasti hän ei taistellut rintamalla sitä varten, että Suomesta tulisi islamilainen valtio.
Jouko Lilja
SALO

#7 Olkaa sananne mittaisia RKP

06.11.2009 10:19

RKP on ilmoittanut haalivansa ääniä maahanmuuttajataustaisilta. Täten on perusteltua että kantavat oman kortensa kekoon käytännössä perustamalla pakolais-ja vastaanottokeskuksia ruotsinkielisille alueille ja sijoittamalla tulokkaita edelleen ruotsinkielisiin kuntiin asumaan. Myös Ahvenanmaa mukaan talkoisiin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.11.2009 11:54


Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#9 Vastaus Elenalle

06.11.2009 14:54

1. Puhut lisäpisteistä, niitä en todellakaan tarvitse. Suomalaiset saavat itse miettiä montako pistettä he haluavat antaa minulle tai sinulle ja lukutaidottomille afrikkalaisille. Se ei ole relevantti kysymys.
Sanon vain, että vuonna 1974 oli erittäin tiukka ulkomaalaispolitiikka, rajat olivat melkein kiinni, mutta vuonna 2004 oli paljon helpompaa tulla Suomeen, koska ovet ja ikkunat olivat täysin auki. Vuonna 1978 presidentti myönsi kansalaisuuden niin kuin sanoit "Ulkomaalaisvirastossa tehdyn valmistelun perusteella" ja sinä vuonna vain muutama ulkomaalainen sai kansalaisuuden. Ja siihen tarvittiin suojelupoliisin lausunto, joka kävi kotona haastattelemassa. Nyt kuka tahansa saa kansalaisuuden.

2. Sanot, että Ranskasta ei tullut muslimivaltiota. Valitettavasti sinulla ei ole riittävästi tietoja Ranskan tilanteesta. Seuraatko joka päivä edes Ranskan TV:n uutiset? Luetko ranskalaisia sanomalehtiä? Jos et, silloin et tiedä mitään muuta kuin se propaganda, joka tulee YLEltä ja pravdasta... anteeksi, hesarista.

3. Kuka yritti tehdä ghettoja Ranskassa? Etkö tiedä, kuinka ne syntyvät? Onko niin vaikeaa käyttää maalaisjärkeä? Voisit mennä kysymään suomalaisilta asukkailta, millaista on Turun, Helsingin ja Vantaan kaupunkien vuokrataloissa. Haluaisitko sinä naapureita jotka meluavat yöllä ja jotka eivät noudata mitään sääntöjä? Ja jos menet heille huomauttamaan, he haukkuvat rasistiksi. Ja kun elämäsi on muuttunut helvetiksi, huomaat ettei isännöitsijä tai poliisi mahda mitään. Tämä on monelle se todellisuus. Ihmiset jotka muuttavat pois (jos niillä on varaa) eivät muuta, koska ovat rasisteja vaan koska muut noudattavat omia tapoja ja lakeja ja viisveisaavat ranskalaisista tai suomalaisista säännöistä ja laeista. Näin ghetot syntyvät.

4. Ranskan yliopistoista tuleekin liikaa naiiveja idealisteja maailmanparantaja, jotka eivät halua nähdä todellisuutta. Eikös Paasikivi sanonut "tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku"? Sinulla on tietysti oikeus elää utopiamaailmassa.

5. Itsestäsi et kerro mitään. Nimen perusteella saatat kuitenkin olen venäläistaustainen. Jos olet, en tajua millä oikeudella arvostelet Ranskaa ja ranskalaisia. Venäjällähän rasistinen äärioikeisto tappaa oikein urakalla mustia opiskelijoita ym. jopa keskellä päivää. Ja suomalaisetko rasistit ovat?

6. Puhut fobioista. Fobia=pelko. Eihän pelkoa voidaan kriminalisoida niin kuin jotkut hullut vaativat. Suomalaiset pelkäävät muslimeja ja heillä on varmasti hyviä syitä siihen. Joillakin on hyvin henkilökohtaisia kielteisiä kokemuksia muslimeista, toiset taas seuraavat, mitä maailmalla tapahtuu. Se riittää. Ja paljon tapahtuu, esim. "Islamic terrorists have carried out more 14340 deadly terror attacks since 9/11". Kun ns. "maltillisten" muslimien ääni ei ikinä kuulu, se tarkoittaa sitä, että väkivalta kuuluu islamiin yhtä selvästi kuin tomaatti bologne-kastikkeeseen.

7. Olet oikeassa, suomalainen appiukkoni ei anna lisäpisteitä enkä kaipaa lisäpisteitä. Sanoin vain, ettei hän ole taistellut rintamalla sitä varten, että naiset kulkisivat Suomessa burqhaa päällä ja että kinkku olisi pannassa lähimarketissa sen takia että se loukkaa muslimien uskonnollisia tunteita. Ja en puhu pötyä... on jo Pariisin lähiöitä, joissa ei enää myydä sianlihatuotteita eikä alkoholia muslimijengien painostuksen vuoksi. Appiukko olisi varmasti ihmeissään Suomen nykykehityksestä, jos olisi vielä hengissä.
Jopa kovin tolerantti Erkki Toivanen on herännyt mainittujen asioiden takia...
http://koti.mbnet.fi/achiaro/artikkelit/Erkki_Toivanen_varoittaa.pdf
Niin kuin näet Iso-Britaniassa supermarketin kassanhoitaja voi kieltäytyä myymästä alkoholia tai sianlihatuotteita vetoamalla uskontoon. Erkki Toivanen sen sanoo, en minä.

Haluatko sinäkin todella tätä? http://koti.mbnet.fi/achiaro/ohjeita/suomen_naiset_2020.htm
Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#10 Lisätietoja

06.11.2009 14:58

"Islamic terrorists have carried out more 14340 deadly terror attacks since 9/11"

Tämä ja paljon muutakin löytyy tästä: http://www.jihadwatch.org/
jukka jaakkola
Finland

#11 Kyllä A.Chiaroni on Suomalainen, Mahmoud ei ikinä.

09.11.2009 18:12

Suomi tarvitsee Alain Chiaronin kaltaisia ihmisiä, Somalialaisen vuohipaimenen tai merirosvon kaltaisia moniosaajia ei. Muslimit ovat todella uhka Suomelle
ja muulle Euroopalle kivikautisine maailmankatsomuksineen. Kyllä Elena Adelinkin
elämä olisi varsin toisenlaista muslimivaltiossa. Hän laahustaisi kauppaan hake-
maan äijällensä kuskusia silmiä lukuunottamatta rättiin käärittynä. Häntä
eskoteeraisi liuta Mahmoudille tehtyjä kakaroita. Illalla hän huseeraisi nyrkin
ja hellan välissä. Yöllä tehtäisiin taas lisää pikku Ahmedeja.
Ja tätä Sinä, Elena hyvä, haluat Suomeen..... c´mon
tomppa vaan
pirkanmaa

#12 näitä tapauksia astrid vissiin haluaa suomeen?

11.11.2009 00:42

Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#13 Ilmeisesti astrid haluaa tällaistakin

11.11.2009 19:10

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

13.11.2009 13:14


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

13.11.2009 13:40


Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#16 Todellinen pohjanoteeraus

13.11.2009 20:20

Enemmin tai myöhemmin huomaat, että minä, Seppo Lehto ja moni muu.... olemme olleet oikeassa. Se on silloin liian myöhäistä.
Jotkut bussikuskit ovat somaleja, totta. Ja pari naishoitajaa varmaan löytyy.
Kannattaa varmaan tuoda tällaiset poikkeukset esille. Ketä sinä yrität kusettaa?

Somalinaisten kohtalona on toimia synnytyskoneina... jokaisen somalinaisen ympärillä on 6-8 lasta, eli moniko heistä on missään työssä, ottaen huomioon se, että suurin osa heistä on tullut Suomeen lukutaidottomina. Miten kauan kestäisi kouluttaa heistä hoitajia???? Eiköhän se ole pitkä tie ylioppilastutkinnon kautta vai???

Sinulla on oikeus elää monikulttuurisuusutopiamaailmassa, jos sinusta tuntuu siltä. Se ei tarkoita sitä, että muiden pitää olla yhtä naiiveja.

Totta on, että akateemisesti koulutetut eurooppalaiset eivät tule tänne vaihtamaan vaipppoja. Ja uskottelet, että somalilapsi- tai teinisotilas muuttuu täällä koulutuksen kautta niin paljon, että vaihtaa suomalaisten vanhusten vaippoja??
Luuletko, että merirosvouksen maisterin paperit saanut rupeaa tekemään tällaista, vieläkin "vääräuskoisille koirille", niin kuin he meitä nimittelevät?
Minullakin on kokemusta muslimeista ja paljon enemmän kuin sinulla. Muslimeja oli jo silloin omassa kotikaupungissa tuhansittain silloin kun olin lapsi, jo 50-luvulla. Tiedän heidän ajattelutavasta enemmän kuin sinä. Sinun ylimielisyys on aivan naurettava.

Muuten, minkä verran on muslimeja sinun omalla asuinalueella??
Montako olet valmis majoittamaan omaan kotiisi??

Entisestä kotimaastani on tullut tämmöinen helvetti:
http://www.youtube.com/watch?v=o3R7hYMNY2E
Samoin Belgiasta: http://www.youtube.com/watch?v=bWTtMDI7GJU
Ja tällaista haluat tännekin???
Taidat vihata suomalaisia tosi paljon....

Viimeinen kysymys: millainen sää on tänään sinun planeetalla???
Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#17 Ehdotus Elinalle

13.11.2009 23:19

Kun kerran vihaat suomalaisia niin paljon ja ylistät afrikkalaisia ja muslimeja, mikset muuta itse Afrikkaan tai Saudi-Arabiaan??

Siellä naisten asema on ihana...

Et ole ainoa hurahtanut nainen tässä maassa. Vihreä Lanka-lehden päätoimittaja kirjoitti "Islam on hieno uskonto".
http://www.vihrealanka.fi/blogit/islam-on-hieno-uskonto

Ja tässä on vastaukseni:
http://koti.mbnet.fi/achiaro/ohjeita/islam_hieno_uskonto.htm

Mutta niin kuin jokainen tietää, kukaan ei ole niin sokea kuin se joka ei halua nähdä.
Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#18 Elena, nyt selvisi...

14.11.2009 11:34

Saat toimentulosi siitä, että tänne tulee koko ajan turvapaikanhakijoita, siksi haukut niin raivokkaasti maahanmuuttokriitikoita.
Työperäisestä maahanmuutosta ei tässä ole kysymys...
Töihin tuleva amerikkalainen, australialainen, eurooppalainen, japanilainen tai kiinalainen ei tarvitse kotouttamistoimenpiteitä tai muuta tukea (mm. sinulta).

Primitiivisistä oloista tullut turvapaikanhakija niitä tarvitsee. Siksi hän kuuluu suomalaiseen yhteiskuntaan yhtä vähän kuin kani Helsingin kasvitieteelliseen puutarhaan.

SINULLA ON OMA LEHMÄ OJASSA... se nyt tuli selväksi.

Samalla tavalla Olli Rehn on halunnut laajentaa EU:ta ja näin työllistänyt itse itsensä...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.11.2009 14:58


Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#20 Päässäsi on jokin ruuvi löysällä

14.11.2009 15:57

"Suomi on pimeä ja kylmä, teikäläiset lämpimien maiden tuliset pojat menee sekaisin tässä tuppukylässä".
Kiitos että kutsut pojaksi, se ainakin nuorentaa, kun ikää on sen verran paljon kertynyt. Koska et kerro itsestäsi mitään ja käyttäydyt tässä kuin penttu, olet varmaan myös penttu.

Olisit voinut keskustella asiallisesti maahanmuuton ongelmista, sen sijaan hyökkääsit kimppuuni ja solvasit henkilökohtaisesti, joten saat samalla mitalla takaisin.

Sinulla on todella hyvä harrastus tämä "pakolaisten parissa toimiminen", no tiedetään ainakin minkä takia... afrikkalaisilla on pitemmät vehkeet ja nuoret pimut haluavat tyydyttää omia tarpeita pitemmillä.....
Olet varmaan jo antanut kaikille lähivastaanottokeskuksen afrikkalaisille ja muslimeille. Käy ainakin välillä terveystarkastuksessa....
Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#21 Elena haluaa leikkiä strutsia, minä en..

14.11.2009 16:45

Ja tietoa löytyy:
Tilastokeskuksen vapaasta tietokannasta taulukkoja löytyy.
Nuo tilastot on kenen tahansa vapaasti hyödynnettävissä osoitteessa http://www.stat.fi
Tulokset ei yllättänyt:
Kuinka monta kertaa useammin somali on syyllistynyt rikokseen verrattuna
suomalaiseen. Suhteutettu väestömäärään.
KAIKKI 2,51
Raiskaus 34,56
Ryöstö 115,44
Törk. ryöstö 29,70
Pahoinpit 8,13
Varkausrikokset 4,31
Ja tässä ei edes lasketa kansalaisuuden saaneita somaleja.
Vuonna 2008 väkivaltarikoksista epäiltyjä somaleita oli tuhatta ihmistä kohti 56.92. Irakilaisilla sama luku oli 54.97. Jotta luku pääsee oikeaan kontekstiin, olivat suomalaiset tuhatta ihmistä kohti epäiltynä väkivaltarikoksista 4.77 kertaa, mikä merkitsee sitä, että irakilaiset ja somalit olivat epäiltynä väkivaltarikoksista yli 11 kertaa useammin kuin suomalaiset. Länsimaalaiset, jotka vetivät kovimmat väkivaltatulokset, olivat virolaiset, joista epäiltynä oli tuhatta kohti 19.47 ihmistä.
Ja viitsit puhua vankiloissa olevista suomalaisista!
Tässä on sinun logiikka: kun kerran on suomalaisia rikollisia, pitää tuoda niitä lisää ulkomailta humanitäärisen maahanmuuton varjolla.
Nosta pääsi pensaasta ajoissa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.11.2009 19:58


Alain Chiaroni
Adressin tekijä

#23 Hyvä johtopäätös...

14.11.2009 21:30

On todella parempi, ettet kirjoita tänne, koska sinulla ei ole ikinä mitään argumentteja.
Miksi hyökkääsit alunperin kimppuuni? Koska olisi paha juttu, jos myös Astrid voisi nauttia monikulttuurisuudesta? Kuulostaa oudolta. Eikö pitäisi itse nauttia niistä asioista, jotka hän on tyrkyttämässä suomalaisille väkisin?

Kuvitteletko itse, että voit koko ajan solvata muita ilman seurauksia? Säännöissä lukeekin "Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa."
Sinä olit itse solvauslinjalla alusta lähtien. Ja minulla oli oikeus vastata siihen.

Itse olet kaksinaamainen, asut maaseudulla, et asu missään ongelmalähiössä, jossa on 20-30% afrikkalaisia ja/tai muslimeja. Milloin olet itse kysynyt suomalaisilta asukkailta, millaista on elää ympäristössä, jossa ei noudatetaan mitään sääntöjä ja jossa haukutaan rasistiksi, jos sanotaan, että tässä maassa yöllä nukutaan eikä meluta. Olet todella helvetin tekopyhä.
Ongelmana on juuri kulttuuri- ja uskonnollisten erojen merkitys, eikä ihonväri tai pärstäkerroin. Siksi intialaiset tai vietnamilaiset sopeutuvat tänne hyvin eivätkä vaadi koko ajan erityiskohtelua niin kuin muslimiryhmät.

Ylimielisyytesi on tyrmistyttävä, koska luulet, että muut ovat tyhmiä ja vain sinä olet viisas, vaikka sinulla on vielä korvantakuset märät.
Aina tilastoja voidaan kaunistaa. Jos Suomen kansalaisuuden saanut somali tekee rikoksen se menee suomalaisten kontolle.
Yhdessä uutisissa sanottiin, että 4 ruotsalaista syyllistyi raiskaukseen Ruotsissa; tosiasiassa ne oli kaikki Ruotsin kansalaisuuden saaneita somaleja.
Eli lopeta kusetus, ei mene läpi.

40% Suomessa tehdyistä raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä; maahanmuuttajat tekevät raiskauksia yli 20 kertaa enemmän per henki kuin suomalaiset mutta mitä sinä siitä välität???
Ehkä suomalaisen alkoholistin olisi pitänyt ottaa vastuu itsestään. Silti hän on omassa maassaan. Oletko miettinyt, miksei rikas muslimivaltio Saudi-Arabia ei ota somalipakolaisia??? Et tietenkään!

1. Ensin pitää panna ovet ja ikkunat kiinni (näin sanoo Kari Rajamäki), eli ei oteta enää ketään vastaan vaan keskitytään jo täällä oleviin oikeisiin pakolaisiin
2. Niiden kotouttamista pitää erittäin paljon tehostaa - heille on opetettava, että täällä toimitaan suomalaisten tapojen ja lakien mukaan - ei afrikkalaisten tapojen eikä islamin tai sharian mukaan.
3. Oikeat pakolaiset voisivat jäädä - tällä hetkellä suurin osa on kuitenkin
elintasopakolaisia - kuinka on mahdollista että somalit ovat olleet vuosia täällä pakolaisina ja samaan aikaan lomailleet Somaliassa????? Tätä et ole ihmetellyt.
4. Elintasopakolaiset ja matkustusasiankirjansa tahallaan hävittäneet käännytettävä heti tai karkotettava.
5. Muslimeille ei mitään erityisoikeuksia missään eikä mitään moskeijoita. Jos he haluavat elää islamin mukaan, he ovat vapaita lähtemään muslimimaahan. Ei muslimaissakaan saa rakentaa kirkkoja.
6. Burqha- ym. huivikielto; tietenkin nämä voidaan sallia silloin kun Saudi-Arabiassa länsimaiset naiset voivat kulkea shortseissa ja bikineissä.
7. Suomen laki on islamin ja koraanin yläpuolella - jos joku ei hyväksy sitä, hän lähtee vapaaehtoisesti tai väkisin. Ei suomalainenkaan voi elää arabimaassa Suomen lain mukaan.

Vain suomalaisten geeneissä on parantamisen varaa?? Ei muiden??? Kuka tässä on pahin rasisti??? Sinä.
Virallisten tietojen mukaan aikuinen turvapaikanhakija maksaa vuodessa 57000 €/v, lapsi 71000. En usko, että alkoholistin hoito maksaa yhtä paljon.
Ota myös huomioon se, että moni alkoholisti on ollut pitkään työssä ja maksanut paljon veroja ennen kuin sairastui. Turvapaikanhakija ei ole ikinä tehnyt mitään tämän maan hyväksi. Ja miksei suomalainen alkoholisti saisi hoitoa omassa maassaan????? Mitä suomalainen saa jos lähtee asumaan Afrikkaan tai arabimaahan??? Korkeintaan pään poikki...
Mainitsemasi hesarin artikkeli on varmaan luotettava.... Hesari on ollut virallisen propagandan äänitorvi, että se siitä....

Toistan saman kysymyksen: Kun kerran vihaat suomalaisia niin paljon ja ylistät afrikkalaisia ja muslimeja, mikset muuta itse Afrikkaan tai Saudi-Arabiaan??
Nimesi ei kuulosta suomalaiselta, miksi sinä itse olet täällä?
kenneth enlund
pietarsari

#24 HUH HUH

15.11.2009 19:05

Minareetit kauppatorille,ja kokous huudot 1x tunnissa ja kovaa..
Seppo Lehto
Tampere

#25 Elina Adel syyllistyy siihen mistä syyttää Seppo Lehtoa

02.12.2009 02:46

Kunnianloukkaus, perätön valheellinen ja leimaava julkaisu:

"#14
Ei tänne eikä muualle tarvita ketään muukalaisvihaista muukalaista. Omasta takaa Seppo Lehto yksin riitti vallan hyvin täyttämään lähiöiden työttömien alkoholisoituneiden luusereiden salaiset toiveet kostosta ja istuu nykyisin vankilassa, minne psykopaatit kuuluvatkin"

Ota yhteyttä lakimieheesi, tarvitset sitä kohta

Seppo Lehto
Oikeusmurhien uhri
Tampere