Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

Adressin tekijä

/ #9 Vastaus Elenalle

06.11.2009 14:54

1. Puhut lisäpisteistä, niitä en todellakaan tarvitse. Suomalaiset saavat itse miettiä montako pistettä he haluavat antaa minulle tai sinulle ja lukutaidottomille afrikkalaisille. Se ei ole relevantti kysymys.
Sanon vain, että vuonna 1974 oli erittäin tiukka ulkomaalaispolitiikka, rajat olivat melkein kiinni, mutta vuonna 2004 oli paljon helpompaa tulla Suomeen, koska ovet ja ikkunat olivat täysin auki. Vuonna 1978 presidentti myönsi kansalaisuuden niin kuin sanoit "Ulkomaalaisvirastossa tehdyn valmistelun perusteella" ja sinä vuonna vain muutama ulkomaalainen sai kansalaisuuden. Ja siihen tarvittiin suojelupoliisin lausunto, joka kävi kotona haastattelemassa. Nyt kuka tahansa saa kansalaisuuden.

2. Sanot, että Ranskasta ei tullut muslimivaltiota. Valitettavasti sinulla ei ole riittävästi tietoja Ranskan tilanteesta. Seuraatko joka päivä edes Ranskan TV:n uutiset? Luetko ranskalaisia sanomalehtiä? Jos et, silloin et tiedä mitään muuta kuin se propaganda, joka tulee YLEltä ja pravdasta... anteeksi, hesarista.

3. Kuka yritti tehdä ghettoja Ranskassa? Etkö tiedä, kuinka ne syntyvät? Onko niin vaikeaa käyttää maalaisjärkeä? Voisit mennä kysymään suomalaisilta asukkailta, millaista on Turun, Helsingin ja Vantaan kaupunkien vuokrataloissa. Haluaisitko sinä naapureita jotka meluavat yöllä ja jotka eivät noudata mitään sääntöjä? Ja jos menet heille huomauttamaan, he haukkuvat rasistiksi. Ja kun elämäsi on muuttunut helvetiksi, huomaat ettei isännöitsijä tai poliisi mahda mitään. Tämä on monelle se todellisuus. Ihmiset jotka muuttavat pois (jos niillä on varaa) eivät muuta, koska ovat rasisteja vaan koska muut noudattavat omia tapoja ja lakeja ja viisveisaavat ranskalaisista tai suomalaisista säännöistä ja laeista. Näin ghetot syntyvät.

4. Ranskan yliopistoista tuleekin liikaa naiiveja idealisteja maailmanparantaja, jotka eivät halua nähdä todellisuutta. Eikös Paasikivi sanonut "tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku"? Sinulla on tietysti oikeus elää utopiamaailmassa.

5. Itsestäsi et kerro mitään. Nimen perusteella saatat kuitenkin olen venäläistaustainen. Jos olet, en tajua millä oikeudella arvostelet Ranskaa ja ranskalaisia. Venäjällähän rasistinen äärioikeisto tappaa oikein urakalla mustia opiskelijoita ym. jopa keskellä päivää. Ja suomalaisetko rasistit ovat?

6. Puhut fobioista. Fobia=pelko. Eihän pelkoa voidaan kriminalisoida niin kuin jotkut hullut vaativat. Suomalaiset pelkäävät muslimeja ja heillä on varmasti hyviä syitä siihen. Joillakin on hyvin henkilökohtaisia kielteisiä kokemuksia muslimeista, toiset taas seuraavat, mitä maailmalla tapahtuu. Se riittää. Ja paljon tapahtuu, esim. "Islamic terrorists have carried out more 14340 deadly terror attacks since 9/11". Kun ns. "maltillisten" muslimien ääni ei ikinä kuulu, se tarkoittaa sitä, että väkivalta kuuluu islamiin yhtä selvästi kuin tomaatti bologne-kastikkeeseen.

7. Olet oikeassa, suomalainen appiukkoni ei anna lisäpisteitä enkä kaipaa lisäpisteitä. Sanoin vain, ettei hän ole taistellut rintamalla sitä varten, että naiset kulkisivat Suomessa burqhaa päällä ja että kinkku olisi pannassa lähimarketissa sen takia että se loukkaa muslimien uskonnollisia tunteita. Ja en puhu pötyä... on jo Pariisin lähiöitä, joissa ei enää myydä sianlihatuotteita eikä alkoholia muslimijengien painostuksen vuoksi. Appiukko olisi varmasti ihmeissään Suomen nykykehityksestä, jos olisi vielä hengissä.
Jopa kovin tolerantti Erkki Toivanen on herännyt mainittujen asioiden takia...
Niin kuin näet Iso-Britaniassa supermarketin kassanhoitaja voi kieltäytyä myymästä alkoholia tai sianlihatuotteita vetoamalla uskontoon. Erkki Toivanen sen sanoo, en minä.

Haluatko sinäkin todella tätä? http://koti.mbnet.fi/achiaro/ohjeita/suomen_naiset_2020.htm