Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

Adressin tekijä

/ #16 Todellinen pohjanoteeraus

13.11.2009 20:20

Enemmin tai myöhemmin huomaat, että minä, Seppo Lehto ja moni muu.... olemme olleet oikeassa. Se on silloin liian myöhäistä.
Jotkut bussikuskit ovat somaleja, totta. Ja pari naishoitajaa varmaan löytyy.
Kannattaa varmaan tuoda tällaiset poikkeukset esille. Ketä sinä yrität kusettaa?

Somalinaisten kohtalona on toimia synnytyskoneina... jokaisen somalinaisen ympärillä on 6-8 lasta, eli moniko heistä on missään työssä, ottaen huomioon se, että suurin osa heistä on tullut Suomeen lukutaidottomina. Miten kauan kestäisi kouluttaa heistä hoitajia???? Eiköhän se ole pitkä tie ylioppilastutkinnon kautta vai???

Sinulla on oikeus elää monikulttuurisuusutopiamaailmassa, jos sinusta tuntuu siltä. Se ei tarkoita sitä, että muiden pitää olla yhtä naiiveja.

Totta on, että akateemisesti koulutetut eurooppalaiset eivät tule tänne vaihtamaan vaipppoja. Ja uskottelet, että somalilapsi- tai teinisotilas muuttuu täällä koulutuksen kautta niin paljon, että vaihtaa suomalaisten vanhusten vaippoja??
Luuletko, että merirosvouksen maisterin paperit saanut rupeaa tekemään tällaista, vieläkin "vääräuskoisille koirille", niin kuin he meitä nimittelevät?
Minullakin on kokemusta muslimeista ja paljon enemmän kuin sinulla. Muslimeja oli jo silloin omassa kotikaupungissa tuhansittain silloin kun olin lapsi, jo 50-luvulla. Tiedän heidän ajattelutavasta enemmän kuin sinä. Sinun ylimielisyys on aivan naurettava.

Muuten, minkä verran on muslimeja sinun omalla asuinalueella??
Montako olet valmis majoittamaan omaan kotiisi??

Entisestä kotimaastani on tullut tämmöinen helvetti:
Samoin Belgiasta: http://www.youtube.com/watch?v=bWTtMDI7GJU
Ja tällaista haluat tännekin???
Taidat vihata suomalaisia tosi paljon....

Viimeinen kysymys: millainen sää on tänään sinun planeetalla???