Pedofiileille rankemmat tuomiot

h m

/ #24 ...

02.01.2010 15:50

Ei pedofiili lopeta hyväksikäyttöä kuten homoseksuaali lopeta seksuaalista kanssakäymistä samansukupuolisten henkilöiden kanssa, en sano että homous on yhtä paha enkä edes sano että se on paha asia sillä siinä ei toinen hyväksi käytä toista (normaalissa suhteessa) toisin kuin pedofiili joka käyttää hyväkseen vielä kehittämätöntä mieltä, joka ei ajattele samalla lailla kuin aikuinen.
Pedofilia on täysin käsittelemätön aihe suomessa ja sille pitäisi säätää oikeat lait eikä hyssytellä asiasta joka on minusta aivan hirveää. miten ihmiset eivät ole nostaneet asiaa esille? joskus tuntuu siltä että suomessa vauraus menee henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin edelle eikä edes väkivalta rikoksista anneta oikeita tuomioita, joka johtaa siihen että teet mitä vain niin selviät siitä rahalla, paitsi talousrikoksista/omaisuusrikoksista en tiedä sainko asiaani sanottua sillä tavalla kuin halusin mutta toivottavasti sain asiani perille. miksi tämän asian kanssa on edes alunalkaen alettu pelleilämään tällä tavalla?
"
Seksuaalivietti on niin vahva, etten usko rangaistusten rankentamisen auttavan ennaltaehkäisevästi. Ennemmin satsaisin hoitomenetelmien kehittämiseen, jotka pykrisivät 'oikaisemaan' seksuaalista orientoitumista tai hillitsemään / tyrehdyttämään seksuaaliviettiä. 'Toivottomat tapaukset' tulisi eristää ympäristölle aiheuttamansa vaaran takia, mutta heidänkään kidutukselleen en näe mitään perustetta tai oikeutusta."

oikeutatko sen että pedofiilit pysyvät vapaalla jalalla ja tekevät saman muille lapsille/nuorille? toki eihän virheistään pitäisi ikuisesti joutua maksamaan mutta rangaistuksetta jättäminen on vielä pahempi asia.
mutta mikon kanssa samaa mieltä että ei kuolemantuomioita suomeen mistään rikoksesta.
olen ollut pedofiilin uhrin tukena ja voin sanoa ettei asialla saisi leikkiä, moni uhrin ystävistä on täysin alkoholisoitunut ja liikkuu yhä pedofiilien seurassa koska ei pääse irti siitä elämästä.