Luottotiedottomille Oikeuksia!

Robinhuudi
Vieras

/ #53 Kotiin työttömäksi?

30.12.2015 01:06

Hieman huono tuo kommentti, että olisi parempi jäädä kotiin työttömäksi kuin tehdä töitä kun paremmin tienaa työttömänä. Tämä aina väännetään niin, että työttömyystukia tulee siis laskea entisestään kun kerran niillä niin hyvin tienaa.

Nämä KANSANedustajat ovat menettäneet täysin kosketuspinnan kansan, tavallisten ihmisten elämään kun saavat kuussa sen tai enemmän kaikkine lisineen ja etuineen kuin mitä työtön/sairaslomalainen saa vuodessa. Ja taas nostivat omaa palkkaansa 1000€, että näin he säästävät.

Nämä KANSANedustajat ja muut tulkitsevat nämä tällaiset kommentit aina niin, että jaahas työttömillä ja sairaslomalaisilla yms menee niin lujaa, että nytpä otetaan heiltä pois. He eivät näe näitä kommentteja niin, että ahaa nostetaanpas kansankin palkkoja ja helpotetaanpa heidänkin elämäänsä. Niin ja samalla voisivat tehdä myös nostot näihin tukiinkin, sillä niillä ei niin helppoa kitkuttelu ole.