Luottotiedottomille Oikeuksia!

SP

/ #62

30.12.2015 07:39

Pilasin luottotietoni n. 10 vuotta sitten täytettyäni 18 vuotta. Pikavipit oli liian houkuttelevia ja helppoja ottaa ja siitä se kertyi. Tilanteeni tällä hetkellä on se että olen 27-vuotias hyvin pukeutuva, siistin ja "varakkaan" oloinen eivätkä ihmiset karta minua. En polta ja alkoholiakin käytän harvoin. Sitten minulla on tämä salaisuus joka hävettää. Minä olen koditon. N. 15 kpl potentiaalista asuntotarjousta tullut viimeisen 2kk aikana ja n. puolet tyssännyt siihen että vuokranantaja ei uskalla ottaa riskiä (jonka ymmärrän täysin) ja puolet tyssännyt siihen että en saa kotivakuutusta. KOTIVAKUUTUSTA!

Täysin uskomaton ja sydämetön tapa vakuutusyhtiöltä toimia.. Kirjoitin vielä saateviestinä kotivakuutusta hakiessani että kodittomuuteni on nyt täysin teidän käsissänne. Vakuutusyhtiö kieltäytyi ja kerroin siitä vuokranantajalle joka perui vuokrasopimuksen allekirjoituksen. Sama on toistunut jo useamman kerran pitkin vuotta. Asunto on ihmisen perustarve ja ilman sitä olo on todella onneton ja arvoton. Toivon todellakin että edes tällaisiin asioihin saataisiin muutos. Omasta mielestäni pilasin mahdollisuudet ottaa lainaa ja osamaksuja, en mahdollisuuksia ihmisen perustarpeisiin..!

santeri.punola(at)gmail.com