Helsinkiin moskeija

Hadise Ay

/ #9

16.02.2007 17:16

Ensinnäkin ortodoksit ja helluntalaiset ovat kristinuskon haaroja eli osa kristinuskoa. Luulisi että kaikki ihmiset tietäisivät sen jo.
Toiseksi ateismi ei ole uskonto vaan todellisuuskäsitys. Korjatkaa jos olen väärässä. Voit katsoa wikipediasta senkin. Vaikka osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi. Jos ateistiteja on ''monta kymmentä kertaa enemmän kuin muslimeja'' ja he haluavat oman paikan missä harjoittaa uskonnottomuuttaan niin mikäs siinä. Minulla ei ole mitään sitä vastaan. Tässä maassa on uskonnonvapaus ja oikeus olla uskomatta mihinkään. En ymmärrä joidenkin ihmisten suvaitsemattomuutta tässä monikulttuurisessa maailmassamme. Maapallo ei pyöri Suomen navan ympärillä, jos et tiennyt. Voit avartaa näkemystäsi maailmasta hieman. Siitä on varmasti hyötyä.
Ruotsissakin on monta moskeijaa niin en usko että vaatimuksemme on ''kuun pyyntöä taivaalta''. Monissa muissakin Euroopan maissa on mm.Isossa-Britanniassa,Ranskassa,Saksassa. Luulen että Kauppi on vain peloissaan.
Mistä olet saanut Kauppi käsityksen, että kaikki muslimit ovat tulleet Suomeen ''pyytämättä''. Olet väärässä. Tiedän muslimeja, joiden koteihin on menty omassa kotimaassaan suostuttelemaan, jotta he muuttaisivat Suomeen. Jos Suomi ei halua maahanmuuttajia niin miksi se sitten niitä ottaa joka vuosi? Pakotetaanko Suomen Valtiota?Luulen, että ei.
Suomeen ei ehkä rakenneta moskeijaa vielä lähiaikoina, mutta voit olla varma, että jonain päivänä se seisoo kaikessa komeudessaan keskellä Helsinkiä. Tämä on viimeinen viestini täällä enkä aio enää vastata tietämättömille ihmisille ja tuhlata aikaani.