Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Mirka Helin
Kauniainen

/ #4 Haukutaan väärää puuta

14.05.2010 11:05

Katsokaa hyvät ihmiset Cesarin ohjelma ja lukekaa kirjat niin huomaatte että adressissa haukutaan aivan syyttä suotta Cesaria.
Väitteet adressissa on vallan perättömiä. Miksi kukaan viitsii tuomita ihmistä jolle koirien hyvinvointi on elämäntehtävä???????
Vaihtakaa kanavaa siksi aikaa kun ohjelma tulee jos se kerran ärsyttää noin kovin ja antakaa me cesar fanit katsomme ohjelmaa ja otamme neuvoja loistavalta koirankorjaajalta joka painottaa hyvää laumanjohtajuutta joka meillä monella suomalaisella on oman koiran kanssa hakusessa :D
Liikunta, kuri ja hellyys siinä myös sinulle miettimistä saako oma koirasi tarpeeksi liikuntaa jota se tarvitsee onko koiralla rajat eli tietty kuri vai pallottaako koirasi sinua kun tennispalloa ja muistatko palkita eli antaa hellyyttä koirallesi silloin kun siihen on aihetta vai ruokitko hellyydellä väärään aikaan ja palkitset koiran väärin käyttäytymistä?????
Näin minä olen ohjelmasta itse asian ymmärtänyt ja sitä koiralleni soveltanut. Eikä koira rieku ja rääky kylillä eikä rähise muille koirille eikä vedä. Ja pienintäkään väkivaltaa ei käytössä ole ollut vaan pelkästään cesarin ohjenuora :D :D