Terveellinen ruoka takaisin lähikauppoihin, pienet ravintolat kunniaan ja ruoan hinta takaisin järke

Jukka Sinivaara
Vieras

/ #3 Adressi on mitä parhain!

04.06.2010 11:57

Maaseutupolitiikan yhteistyöryhmän Ruoka-Suomi -teemaryhmän tehtävät ovat: http://www.tkk.utu.fi/extkk//ruokasuomi/

Valmistelee elintarvikeyrittäjyyden kehittämislinjauksia valtakunnallisesti ja osallistuu alueelliseen valmisteluun  Tuo esille ja keskusteluun elintarvikeyrittäjien yhteisiä haasteita Suunnittelee, valmistelee ja tarvittaessa toteuttaa eri toimijoille yhteisiä kehittämistoimenpiteitä Välittää tietoa ja viestii elintarvikeyrittäjyydestä tiedotelehden ja ruokasuomi.fi -sivujen, aitojamakuja.fi -portaalin, seminaarien ja artikkeleiden kautta Seuraa esim. tilastoinnilla ja selvityksin alan kehittymistä Kokoaa ja tukee paikallista ja alueellista kehittämistoimintaa Rakentaa ja lisää elintarvikeyrittäjyyden eri toimijoiden välistä yhteistyötä Osallistuu hallituksen suomalaisen ruokakulttuurin edistämisohjelman toimeenpanoon

Ymmärtääkseni tätä adressia laadittaessa on otettu huomioon Ruoka-Suomi teemaryhmän tavoitteet?