Terveellinen ruoka takaisin lähikauppoihin, pienet ravintolat kunniaan ja ruoan hinta takaisin järke

Jos muistelet nuoruuttasi... Lähikaupoissa oli leikkeleitä ilman lisä-aineita, lihatiskit, kalatiskit ja mukava kauppias, joka jousti tarvittaessa. Myös lähikuppilassasi, sait välillä ilmaisen kahvin, kun omistaja oli paikalla. Jos halusit pienemmän annoksen, siitäkin voitiin joustaa, ja hintakin jousti samalla. Parhaimmat kauppapaikat menivät isoille ketjuille, ja hyvän lähiruoan tilalle sait Rosso-ravintolan, kulahtaneita vihanneksia, sekä SIWA-kauppoja. Ihmisten on aika tehdä muutos asialle. Eli kapinoida.
EU tulee jossain vaiheessa puuttumaan hintakartelliin, mutta ennen sitä ihmisten pitää ryhtyä vastarintaan! Jos sinua kiinnostaa vastarintaan ryhtyminen, liity ryhmään. Ruoka, jota sinulle myydään on prosessoitua roskaa. Tarkoitus olisi myös ottaa kantaa hintojen jatkuvaan nousuun. Kenelläkään ei ole tarkkaa tietoa miten lisäaineet vaikuttavat elimistöön pidemmällä aikavälillä. Tiedämme vaan, että suomalaiset kärsivät huomattavasti enemmän allergioista ja ns "elintasosairauksista" kuin monet muut maat. Uskon, että ruoan laadun heikkeneminen ei ainakaan paranna tätä asiaa. Toivon, että elinaikanani pystyn saavuttamaan jotain muutosta asiaan, mutta yksin en siihen pysty. Hankitaan jälkikasvulle parempi tulevaisuus!

Allekirjoita Adressi, ja pistetään eteenpäin SOK.lle, Suomen Lähikauppa OY.lle, sekä KESKO.lle, niin ainakin he tajuavat muutoksen tarpeen!

Jos nämä kerran ovat Suomen Lähikauppa Oy.n periaatteet, he voisivat muuttaa toimintatapojansa :

Missio: Auttaa ihmisiä olemaan tyytyväisiä jokapäiväiseen elämäänsä siellä, missä heidän elämänsä on.

Visio: Lähikauppa, jossa yhdistyvät pienen kaupan läheisyys ja suuren kaupan tarjooma – maailman paras lähikauppa minulle.

Robert Lindström    Ota yhteyttä adressin tekijään