Tila ei laajene

Vieras

/ #15 Olemme sittenkin yksi

01.08.2010 15:53

Oletan meidän olevan yksi.

Ikuinen energia ikuisessa tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

Miten uusi maailmankaikkeus luodaan alku / lopputilanteesta

Miten me hän loimme taas kerran uuden maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan.

Lopulta luodun maailmankaikkeuden erilliset eri tiheyden, eri tilavuuden ja eri varauksen omaavien energiatihentymien energia on hajaantunut tasaisesti tilaan.

Siinä vaiheessa on erillisiä saman tiheyden, saman tilavuuden ja saman varauksen omaavia energiatihentymiä joihin edelleen tulee muista energiatihentymistä energiaa aaltoina jotka aiheuttavat ulkoiseen paineen tihentymään ja saa ne säteilemään energiaa jne.

Näin me hän voimme välittää informaatiota energiatihentymistä toisiin.

Kun aloitamme luomaan uutta maailmankaikkeutta, suoristamme energiatihentymien energiaa tietyltä puolelta ja nyt tämä energiaa uhrautuu ja työntää loput energiatihentymän energiasta kohti tiettyä sovittua aluetta.

Kun ison pallomaisen alueen jokainen energiatihentymä toimii samalla tavalla, työntyy uhrautuvaa energiaa pois päin tuon pallomaisen alueen keskustasta ja loput energiatihentymien energiasta työntyy tuon pallomaisen alueen keskustaa kohti jne.

Näin luomme tiheän energiakeskittymän jonka ulkopuolella on paljon vähemmän tiheämmin energiaa.

Tuota tiheää energiakeskittymää voidaan kutsua vaikkapa häntäänsä syöväksi "käärmeen pääksi". Häntä oli se uhrautunut energiaa joka alkoi työntymään pois päin tuolta alueelta ja on kääntynyt jossakin vaiheessa takaisin päin, kohti luotua päätä, joka räjähtää eli laajenee eli suoristuu eli avautuu eli muuttuu vähemmän tiheäksi energiaksi ikuisessa tilassa joka ei muutu millään tavalla.

Video aiheesta.

.

Alkuräjähdysteorian laajenevan tilan teorian avulla eliminoidaan älykään suunnittelijan olemassa olo.

Me ikäänkuin itse kiellämme itsemme uskoessamme että kaikki syntyi sattumalta alkuräjähdyksessä jota ennen ei ollut olemassa muka mitään, ei edes tilaa.

Kun ymmärtää että energia on ikuinen ja sijaitsee ikuisessa tilassa joka ei muutu, ymmärtää että sen alkuräjähdysteorian mukaisen erittäin tiheän energiakeskittymän pakkaamiseen jo olemassa olevasta teoriasta tarvitaan älykäs suunnittelija.

Siksi laajenevan tilan käsite pitää kyseenalaistaa. Alkuräjähdysteorian kannattajat, jotka olettavat kaiken syntyneen sattumalta, uskovat virheelliseen laajenevan tilan käsitteeseen.

.