Ulkomaalaislain tulkinta uusiksi ihmiskaupan uhrien kohdalla

Suomi nousuun

/ #8

10.09.2016 16:45

Entäs ne jotka myyvät pimppaa omasta tahdostaan, mutta oleskeluluvan vuoksi väittävät olevansa ihmiskaupan uhreja? Kukkahatut, jeesuksenmorsiot ja femakkolesbot evät ymmärrä että monet naiset tykkäävät pimpan myymisestä, ovat siinä usein jopa melko hyviä. Todellinen ongelma onkin, että ulkomaalaisperäisiä yön naisia ei saada verolle, vaikka nämä tienaavat mukavasti ja samalla rasittavat Suomen sosiaali- ja terveyspalveluita.

Kysymykseen tulisivat valtion monopolilla toimivat bordellit, joissa työskentelevät alannaiset saisivat pimpan myymiseen oikeuttavan työviisumin ja verottajakin siivunsa. Ylipäätään maailman vanhimman ammatin arvostus tulisi saada kohdalleen ja ohjata alalle nuoria kouluttamattomia naisia sekä kantaväestöstä että maahamuttajista, jotka eivät muuten kykene työllistymään. Myös nuorille eksoottisille maahanmuuttajamiehille luulisi löytyvän kysyntää ainakin vanhemmilta homoilta.