Helsinkiin moskeija

Maria S

/ #23

01.03.2007 12:05

Anteeksi vain, mutta sinä tässä kirjoitat ilman lähteitä ja kiertelet asioita. Itse olen lisännyt tekstiini linkkejä ja tilastoja yms. Sano, mikä tekstissäni on "puuta heinää"?

Vaikka kristittypuolue olisi ollut minkälainen temppu niin natsit olivat ja ovat edelleen kristittyjä. Ei muuta asiaa se, että "johtavat natsit olivat pakanoita". Natseja ei ollut muutamia.

Outoa, että pidät natseja rasisteina, mutta itse vihaat muslimeja, arabeja ja tummaihoisia. Lainaus Jouni Kauppin kommentista (adressi: huivikielto suomeen): "suurimpia rasisteja ovat neekerit ja arabit". Sanot, että arabiankielen suurin kirosana on juutalainen (sama adressi): "Lisäksi suurin kirosana mitä löytyy arabian ja somalian kielestä on juutalainen". Miksi yksi suurimmista kirosanoista länsimaissa on "neekeri"? Länsimaathan heidät orjuuttivat ja kohtelivat väkivaltaisesti, vai pitääkö taas kerrata historiaa?

Irakissa ihmisiä tappavat ovat kristittyjä, Afganistanissa samoin, Tsetseniassa kanssa. Jos muslimit ovat väkivaltaisia niin olette tekin. Tämän viestin tarkoituksena on viestittää nyt, että niitä pahoja löytyy kaikista uskonnoista ja kansallisuuksista. Ei kaikki kristyt ole todellakaan mitään rauhaa rakastavia, kuten eivät kaikki muslimitkaan. Mutta Jouni Kauppi viittaa kintaaalla tähän ja jatkaa muslimien mollaamista. Jokaisesta teosta mistä voi syyttää muslimeja, voi syyttää kristittyjä ja jottei jankata vain kristityistä, niin myös juutalaisia ja monia muitakin eri uskontojen kannattajia. Bush sanoi Irakiin hyökätessään (siis istui taka-alalla ja lähetti/lähettää teinejä sotimaan), että "tämä on ristiretki". Serbit tappoivat pelkästään Heinäkuussa vuonna 1995, 8000 muslimia ja serbijohtajat yrittävät kiemurrella itsensä vapauteen ja syyttävät sotilaita kansanmurhasta (mistäköhän ne käskyt tulivat). Miksemme me osoittele kristittyjä vaan ymmärrämme, etteivät todellakaan kaikki ole samanlaisia? Miksi sinulla on vaikeuksia ymmärtää, että pahoja ihmisiä on joka maassa, joka kulttuurissa, joka uskonnossa?

Tulipa mieleen tuosta kommentistasi; "Burkhan takaa on vaikea tunnistaa vaikka bussissa kuukausikortin näyttäjää." Miksi pitäisi tunnistaa? Nykyään ei käytetä enää kuukausikorttia, vaan matkakorttia johon ladataan joko aikaa tai rahaa. Siihen ei tule kuvaa, joten ei tarvitse näyttää kasvoja.

Minun ja sinun keskustelumme nyt osoittaa, että minä, muslimi, haluan hyvää ja sinä, ei-muslimi jatkuvasti mollaat ja et ymmärrä mitä sanotaan (sitä että niitä pahiksia on kaikissa uskonnoissa jne.), vaan leimaat kaikki samanlaisiksi.