Pro Ruotsinpyhtään Pappila

/ #33 Re: Re: Hyvä tietää

22.11.2011 17:42

#32: JepJep - Re: Hyvä tietää

silloinpa olen "ruukannut" päätäni aukoa kun aihetta on ollut(epä-rehellisyyttä,valehtelua,jeesustelua ja selän takana p...kan jauhamista.) noilla kriteereillä olen yleensä päätäni aukonut. ja jos olen jotain loukannut tai joku on kokenut tulleensa loukatuksi niin silloin on toden-näköisesti tämä" joku" näihin em pointteihin sidonnainen?. ja eikö tämä ns päänaukominen ole silloin aiheellista tässä pappila asiassa kun valheellisesti tehdään liian suuri kustannus arvio jonka tarkoitus on että ainoa vaihtoehto olisi myyminen. ja Kirsi k...setettiin papiksi tänne ja lähes selväksi tehtiin että sinne pitäs muutta ja nyt näin?

ja tulin minäkin edellisen kanssa juttuun ei siinä mitään. mutta kuten sanoin kovin etäiseksi koettiin ruukissa ainakin keskustelujen perusteella joita ihmisten kanssa olen käynyt. ja häntä edeltävää kirkkoherraa en huolinut edes vihkimään minua ja siihen minulla oli omat syyni!!!

ja pään aukomista ja v...tuilua tulen jatkamaan niille kaikille jotka sen ovat ansainneet noilla em. kriteereillä ja syillä.