ADRESSI EDUSKUNNAN LUOTTAMUKSEN PALAUTTAMISEKSI

Puoluetuella terveyskeskukseen?
Vieras

/ #1 Kansanvalta takaisin kansalle!

04.10.2010 15:50

Lisäksi tulee muistaa kansanedustajien palkkioiden lisäksi verovaroista maksettavat lahjoitukset puolueille. Tarkoitan niin sanottuja puoluetukija. Käytännössä nuo kansanedustajien nuppiluvun mukaisestti maksettavat miljoonat toimivat puolueiden irroittamasiseksi työstä kansalaisten keskuudessa. Ja tietenkin onhan noihinkin luotu se turvaverkosto. Muistattehan kun viime eduskuntavaaleissa katosi SDP:ltä kansanedustajapaikkoja? Eikö silloin rientänyt muuta veljet apuun ammentamaan valtion hallussa olevista (määräysvallassa) olevista verovarannosta maksamaan lisä eli erikoistukea "konkurssiin" ajautuvalle hyvälle veljelle. Puoluetukiaisilla on irroitettu vallassa olevat puolueet joukkotoiminnasta. Joukkotoimintahan on näemmä sitä, kuten näemme, että noin runsas puolivuotta ennen eduskuntavaaleja puoluepamarit käyvät imago toimiston suunnittelemassa ulkomuotomuotoilussa ja kantavat naftaliinista esiin esimerkiksi Toivon toivottomat työvälineet.