Klippula kuuluu salolaisille

/ #25 Re: ei tarvita

09.11.2010 08:49

#10: 22 - ei tarvita

Eipähän mahdu Naarilaan tai Klippulaan kaikki lapset, jotka leirille haluaisivat...  edes silloin kun minä siellä olin. Halukkaita on niin monia,joten ensisijaisesti leirille pääsevät ne, jotka eivät vielä ole saaneet mahdollisuutta osallistua kesäleirille. Sen jälkeen katsotaan jääkö tilaa jo leirillä aikaisemmin olleille.. Ja Salo ei enään rajoitu ns. "Saloon" vaan huomioi lähikunnat,jotka (puolipakolla) liitetiin Saloon vuoden 2008 alussa..

Itse olin Klippulassa 12- vuotiaana ja minulle jäi hyvät muistot leiristä. Ei todellakaan "hirveä" paikka. (Tai tietysti jos odottaa viiden tähden hotellipalvelua maaseutuleiriltä.. ) Kaunis merenranta-alue, kunnon keittolarakennus,mukavat 4-6 hengen huoneet leirityyliin. Leikkiä ,laulua, uimista, kilpailuja, ongintaa,soutelua..  ja hyvät ruuat! Omat lapseni ovat nyt 10- ja 12- vuotiaita. Olivat nyt kesällä 2010 Klippulan kesäleirillä Viihtyivät siellä mainiosti ja haluaisivat ehdottomasti sinne uudelleen! : )

Haluan ehdottomasti Klippulan pysyvän yhtenä Salon seudun lapsien kesävirkistyspaikkana.