Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Vieras

/ #43

18.04.2012 09:51

Itse olen sitä mieltä, että laatija ei eroa yhdistyksestä siksi, että sillä on nyt "valtaa" tehdä näin. Jos se ei olisi jäsen, ei hallituksen asiat kuuluisi hänelle eikä hallitusta paljoa paina "tavallisen ihmisen" adressi jostain kokouksesta, kun se laatija ei voi edes osallistua moiseen.
Mutta yhdyn muiden mielipiteisiin, hälle ei kasvattajanimeä todellakaan kuulu antaa! Se, mitä itse olen kyseisen henkilön kasvatuksia seurannut, niin toivon todella, että se ei nimeä saa. Tuollaisen ihmisen ei mielestäni kuuluisi kasvattaa edes nimettömästi noin suurella mittakaavalla.

Itse en aio erota yhdistyksestä vielä pitkään aikaan. Uskon että meillä on se tulevaisuus, vaikka nyt takkuaakin. Ja aivan varmasti (suurin) osa näistä allekirjottaneista ja muutenkin vikisijöistä vikisee vain siksi, että puheenjohtaja vaihtui uuteen ja ainahan kaikesta uudesta valitetaan. Muistellen kuinka Puput.netin ulkoasu muuttui tai kun Facebookiin tuli timeline ja mikä haloo näistä syntyi. Tai kun yhdistyksen kotisivut uudistettiin pitkästä aikaa, niin jo oikein keksimällä keksittiin kaikki viat.

Ja minusta Poikajärven eikä monen muunkaan (allekirjoittaneen) kannata valittaa yhdistyksen lapsellisuudesta tai mistään muustakaan, jos itse käyttäytyvät aivan samalla tapaa!