Yksikin lapsimurha on liikaa

Vieras

/ #515 Re: Tytön äiti ja koulu yrittivät saada lastensuojelun puuttumaan

16.09.2012 17:17

#514: Kuka sitten ajaa lapsen etua jos ei lastensuojelu? - Tytön äiti ja koulu yrittivät saada lastensuojelun puuttumaan

Olen vuosia ollut käsityksessä,kun teet ilmotuksen kaltoin kohdellusta lapsessta lastensuojeluviranomaiset hoitaa asian,mutta eipä olluttaa asia niin,kun kysuin 3 kuukauden kuluttua onko asialle yehty mitään,niin vastaus oli,tee uusi ilmoitus,tein ja sama vastaus kuukauden kuluessa.Tätä jatku vuoden ja lopulta tein aluehallintovirastoon valituksen,siellä asia kesti melkein vuoden.Pallottelu oli mitä kummalisinta,eikä selvää vastausta ole vieläkään.Lasten pahoinpitely ja muu heitteile jättö tämän päivän yhteiskunnassa on sallittua.Varsinkin sairaiden vanhempien osalta,koska sos.ihmiset eivät usko tai halua uskoa,että tälläistä tapahtuu tänä päivänä.Minusta tämä on todella järjetöntä.Itse olen kolme vuotta puuttu nut ja tehnyt ilmoituksia ja muutkin on tehnyt,koska ovat nähneet kuinka lasta kohdellaan,mutta ei saatu apua ja kyse ei ole resuseista.Lapselle ei anneta edes ammattiauttajan apua.7-vuotias ei tarvitse kantaa vastuuta elämän arjesta,vaan pitäisi olla lapsuus ja turvallinen ympäristö elää ilman pelkoa ja painajaisia.