Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Blaa

/ #51 Hohhoi

05.01.2013 13:36

Jossain keskustelun vaiheessa viitattiin siihen, että homous on ympäristön luoma (tms.), ei geeneissä tuleva "ominaisuus". Sitten asian todistamiseksi ja tueksi otetaan raamatun lauseita. Hmm... miten tää nyt pitäs ymmärtää? Eikö nimenomaan uskonto tule ympäristön luomana? Vuosikymmenet.. jopa sadat isät ja äidit ovat tolkuttaneet lapsilleen, että esimerkiksi raamattu tai koraani on se ainut oikea tapa ajatella. Puhemies on aina oikeassa, häntä pitää uskoa. Väärin ajattelu on syntiä, joka vie helvettiin... Minusta siinä on ympäristönluomaa ihmisenhallintaa parhaimmillaan. Uskonko Jeesukseen... hmmm... joo.. paljon mahdollista että tuolloin vuonna 0 huiteilla saattoi joku legendaarinen partamies elääkin. Se että oliko se jumalan poika. En usko. Hieman epäilen että samantyyppisiä sankareita elää keskuudessa nytkin. Jumala on ehkä jotain sellasta että meidän ei ees kannata yrittää ajatella koko asiaa, koska kukaan meistä ei ole oikeassa. Se nyt vaan selviää aikanaan, oliko tuolla sitte jotain korkeampaa. Parempi puhaltaa tääihmiselämä.. tai elämät... nojaten pääosin omaantuntoon, nii eiköhän tuota loppuun asti selviä.. Ai nii... joo, antaa kaikkien kukkien kukkia, eli homot alttarille vaan niin halutessaan