Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #60 Freakin' really?

15.01.2013 00:10

Suomi on liian edistynyt ja korkeasti koulutettu maa tällaiseen lapselliseen höpöilyyn. On vuosi 2013 ei, 60-luku. Raamattu on aikansa elänyt myyttien kokoelma, tästä on samaa mieltä kuka tahansa kouluttautunut ja itsenäiseen ajatteluun kykenevä suomalainen. Ei täällä ole kirkko ketään aivopessyt, vaan jokainen on vapaa ajattelemaan itse niin ajatellaampa ilman ikivanhaa kirjasta ja ihan ihmisoikeuden ja logiikan perustein. Naurettavaa, käsittämätöntä ja kyllä hävettää olla suomalainen kun näitä keskusteluja selaa. Pää pois takapuolesta ja päivänvaloon, aivoliitto ei ole enää tällä vuosikymmenellä vain uskonnollinen seremonia vaan edustaa lukuisia muitakin asioita. Avioliitolla on myös paljon laillista merkitystä, myös käytännön elämän kannalta. Avioliitto on mahdollisuus sitoutua julkisesti ja juhlia omaa rakkauttaan, voi härregoooooood kuinka paljon se on keneltäkään pois jos homot saavat mennä naimisiin, kamala! Ihan hirvittää kuinka miesten ja naisten väliset avioliitot siinä kärismään joutuvat huh kohta saavat ihmiset mennä jäätelötötteröiden kanssa naimisiin! Homoseksuaalisuus ei ole opittu käyttäytymismalli, tiedoksi vaan valopäille ja ainoastaan yläasteen suorittaneille, terveisin psykologia pääaineena. Oletteko koskaan kuulleet empiirisestä testauksesta, akateemisesta journalismista ja muista tieteellisistä kanavista tai tutkimusmenetelmistä joiden pätevyys on pikkuisen korkeampaa luokkaa kuin 'oon kuullu ja mun mielestä'? Akateemisissa piireissä on tehnty jo varsinaisen lopullinen selvityks siitä että homoseksuaalisuus ei tosiaan ole mikään hassu ja opittu käyttäytymismalli, siitä voitte luke loputtomasta listasta asiaan liittyviä tieteellisiä tutkimuksia esimerkiksi käyttämällä sellaista julkista palvelua kuin kirjasto, tai jos ei ennakkoluuloinen takamus nouse tuolista niin isoa vaivaa näkemään niin Google Scholar on kaveri, vaikka epäilenkin että sen käyttötoiminnot ovat turhan haastavia henkilöille jotka eivät selvästi ole muuta lukeneet kuin Aku Ankkaa ja Raamattua.