Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

järki käteen

/ #61 käyttäkää nyt aivojanne

15.01.2013 02:04

Kyllä, saatte ihan rauhassa uskoa jumalaanne tai ihan mihin kukakin uskoo ja mistä sitte saaki sitä tukea ja turvaa itelleen, mutta rakas raamattunne on kirjotettu vähän eri aikaan ku nytte. Lueskelee täältä näitä oikeesti sairaan kuulosii sovinistisii pätkiä jotka ei nykymaailmassa sopis mihinkään muualle kun kehityismaihin jos sinnekkään. Jos ite olen oikein käsittäny, kristitty uskoo jumalaan joka rakastaa ja antaa anteeksi, hyvään, ns.kilttiin jumalaan. Te himouskovaiset taas olette vihaavia, ennakkoluuloisia ja uskotte levittävänne jumalan sanaa vaikka levitätte aivan jotain muuta. Ja miksi teitä edes kiinnostaa saako homot mennä naimisiin vai ei? Eihän sen pitäisi teidän persiitänne kutittaa jos ette itse satu homo olemaan. Ei se vie teiltä teidän oikeutta avioliittoon, vähennä avioliittonne arvoa tai tee teistä yhtään sen 'syntisempiä'. Ei se vie mitään pois, se vain ja ainoastaan antaa homoille saman oikeuden osoittaa rakkautensa kun teilläkin jo on. Eikös jumalakin käske rakastaa? Sitähän ne homotkin vain tekee, ei mitään sitä kummallisempaa tai kamalampaa. Ja se homokin on lähimmäisesi ja jumala sanoo 'rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi'. Taidatte vihata itseänne aika paljon näiden kirjoituksien perusteella jos niin kuuliaisesti sitä jumalan sanaa tottelette kun annatte ymmärtää.