Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jebediah

/ #70 Re: Re: Miehen ja naisen välinen suhde

16.01.2013 21:46

#69: - Re: Miehen ja naisen välinen suhde

Kuinka voit pitää terveenä ja luonnonmukaisena yhtymistä samaa puolta olevaan. Pidätkö kierimistä ulosteissa luonnonmukaisena, menetkö muutoin sukeltamaan haisevaan viemäriin. Pahoittelen näin tökeröä ja karkeaa vertausta mutta minä kavahdan ajatusta, silkasta seksistä saman puolen kanssa. Mitä te sillä luonnottomuudella saavutatte ellette luonnottomalle hekumallenne täyttymystä. Kehottaisin ohjaamaan tuonkin tarmon oikean tien etsimiseen ja rukoukseen.

Jos me olemme muka "me kristityt", keitä olette te joita ei homo-fobia vaivaa.

Kyse ei ole pelosta tahi varsinkaan sen homouden pelosta, vaan siitä että seuraamme pyhää ohjetta, emme turmele sieluamme turmelemalla ruumistamme.

Tekee mieleni kysyä teiltä homoilta ja homo-kannattajilta että onko mielenne oikeasti hyvä. Kysykää itseltänne, vaikuttaako ajatuksiini ja tekemisiini sielunvihollinen. Haluanko oikeasti puhua niitä sanoja joita kirjoitan tai suustani syydän. Pysähtykää ja punnitkaa mielessänne. Okeasti, nyt kun vielä on mahdollsita puihdistautua. Kuulen noissa sanoissanne vahvaa nyky-yhteiskunnan muoviromantiikan ohjelmeintia ja näivetystä. Siitä kuultaa lävitse mätä ja kalman löyhkä. Uskokaa, se on sitä sielunvihollisen suurta juonta ja peliä. Uskotella että se, mikä tahansa paha itse asiassa hyvää. Illuusio siitä ettei pahaa olekaan, jumalten illankoitto, antikristus ja suuri peto. Minä ainakin haluan varjeltua ja olla turvassa, oli se saasta mitä nykymaailma tarjoaa mitä lieneekään. Puristan käteni nyrkkiin rinnalle, kohoan ja huudan, vastustan sitä pahaa mille te annatte periksi. Jumala minussa tekee minut voimakkaaksi.