Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jeesus on herra

/ #74

17.01.2013 14:21

Voi teitä "suvaitsevaisia",jotka täälläkin luonnottomuutta puolustatte. Olette todellisuudessa vain mielettöminä kiljuva aasilauma. Kyllä teitäkin sinä päivänä kaduttaa,kun Jeesus palaa takaisin maan päälle. Voitte olla varmoja,että kosto luonnottomuuksiin sortuneita ja tekojaan puolustelevia kohtaan tulee olemaan nopea ja armoton. Purtenne tulee karahtamaan helvetin synkille ja kuumille rannoille,taivaan riemujen sijaan. Sillä todellakin lopun aikoja jo elämme. Merkit ovat jo kaikkialla nähtävissä. Eräinä esimerkkeinä median väkivallanteot jopa pieniä lapsia kohtaan. Roskalehdet tyrkyttävät kauppojenkin kassoilla himoa ja hekumaa. En voi enää lapsianikaan kauppareissuille mukaan ottaa,että heidän mielensä moiselta saastalta varjeltuisivat. Television hävitin jo vuosia sitten,kun en voinut työni takia olla kokoajan varmistamassa,että sieltä ei saaste kotiini vyöry. Internettiä lapseni valitettavasti tarvitsevat koulutehtäviinsä,mutta sitä he saavat käyttää vain minun valvonnassani. Voin suorastaan pahoin ajatellessani,mitä kaikkea törkeyttä sieltä voisi alaikäistenkin viaton mieli löytää. Totisesti sanon teille,tehkää parannus ja katukaa vääriä tekojanne,niin teillä on vielä mahdollisuus pelastukseen. Rukoilen puolestanne.