Vaadimme Paula Risikon, Terhi Kilven sekä Pekka Puskan eroa!

maurijo8
Vieras

/ #50 Väärinkäytöksistä ei Puska muistanut mainita

04.02.2011 15:03

Oikean ja väärän toiminnan tunnistaminen on Thl:n johdolla rankasti kadoksissa. Kärsimystä ja rokotuspakoteaivopesu (sotilastermi) -hysteriaa lietsomalla Thl on saattanut lukuisia kansalaisia uuvuksiin ja erilaisiin kärsimystiloihin. - MANIPULOINTI Thl:n kapea-alaisten "kevytasiantuntijoiden" toimesta on ollut hirvittävää (n.2v.) ja perustuslain vastaista aiheuttaen yleistä turvattomuutta, ainakin ikäihmisille uupumissairauksia ja nuorille keskittymiskyvyn herpaantumista, terveydenhoitohenkilöstölle aivopesu on tehnyt jo tehtävänsä, missä oman ajattelukyvyn puute on hälyyttävästi vallitseva olotila.

EPÄLUOTETTAVUUS - on Puskan ja Kilven toimien yhteinen nimittäjä!
- valehtelu myös on tuomittavaa, nimittäin parhainta olemassaolevaa tietoa EI ole Thl hyödyntänyt. Monet suomalaiset asiantuntijatahot, keksijät, moniosaajat, professorit ja lääkärit eivät ole yhtyneet Thl:n järjettömiin tekoihin, eikä heitä ole haluttu kuunnella ennen rokotusohjelman alkua, vaan heitä on ennemminkin vähätelty ja pilkattu.
- Thl:n etupiirit ovat olleet ohjeiden muodostumisen takana, amerikasta ja projektirahalla on ollut ylivertainen merkitys. Sovitusti suomalaiset ovat oiva "koekenttä" nanorokotekokeiluille ja ne ovat kiltimpiä kuin muut ja ovat hiljaa sekä innostuvat sokeasti kaikesta ilmaisesta!
Nyt on meidän pelastettava mitä pelastettavaa vielä on, ja suomalainen tervejärkisyys kunniaan? THL pitää hoitaa kuntoon moniosaajien kautta arvoiseensa toimeen ilman vauhtisokeuteen ja projektirahahanoihin sekä ihmiskokeiluihin mieltynyttä Puskaa ja sen Kilpeä.

- Meissä piilee suomalainen rehelllisyys, omatunto ja sisu - ja suoraselkäisyys!