Vaadimme Paula Risikon, Terhi Kilven sekä Pekka Puskan eroa!

Vieras

/ #75 Re: Tyrkyttäjän sukulainen

05.02.2011 18:47

#72: Raastin -

sairastui halvaukseen, kuulin, kun oli ottanut rokotteen. Ei se vastuu noilla firmoilla mitään merkitse. Pääasia, että rahaa virtaa tilille.......

Aikanaan oli hyvä esimerkki se talidomidikausi. Sitä syötettiin myös Suomessa, ennenkuin huomattiin seuraavaa:

"Tuhansien lasten epäonneksi talidomidin oli myös havaittu helpottavan odottavien äitien raskauspahoinvointia. Jos naiset ottivat lääkettä 3.-8. raskausviikolla, seuraukset olivat kohtalokkaat, sillä talidomidi häiritsee ihmisalkioille tuolloin kehittyvien elinten muodostumista. Vauvojen käsien ja jalkojen pitkät luut olivat lyhyitä tai puuttuivat kokonaan.

Usein kämmenet sormineen ja jalkaterät varpaineen olivat normaaleja, jolloin raajat muistuttivat hylkeen eviä. Lisäksi monet lapsista olivat sokeita tai kuuroja ja heillä saattoi olla epämuodostumia sydämessä, munuaisissa, ruoansulatuskanavassa ja sukupuolielimissä."

Sitten niitä lääkkeitä alettiin viemään kehitysmaihin; MISTÄHÄN SYYSTÄ? Olisikohan niin, että lääkefirmojenkin johdossa on vallalla linkolalainen ajattelutapa: MEITÄ ON LIIKAA! Kotikunnassani oli koulussa samaan aikaan lasteni kanssa tynkäkätinen ja -jalkainen, mutta muuten hyvin fiksu oppilas.

Että sellaisia lääkkeitä sitä ennenkin markkinoille laskettiin, näkyy jatkuvan....