Vaadimme Paula Risikon, Terhi Kilven sekä Pekka Puskan eroa!

Sinka Viisala
Vieras

/ #89 HAITAT JA RISKIT OLIVAT TIEDOSSA JO 2009!!!

06.02.2011 15:01

Mielestäni pahinta ja MO-RAA-LIT-TO-MIN-TA tässä rokotusPUOSKAROINNISSA on se,että PANDEMRIX-ROKOTTEEN HAITAT OLIVAT TIEDOSSA JO SYKSYLLÄ 2009 ---> Asiaan liittyvät lukuisat dokumentit ja luettatvat linkit löytyvät aktiivisen lääkärin Mirjaleena Isoahon ja sekä kansalaisaktiivi, toimittaja Riikka Söyringin US-puheenvuoroista.
Molemmat sitkeät ja rohkeat ja epäitsekkäät naiset tekivät töitä kuukausikaupalla saadakseen A) TASAVALLAN PRESIDENTIN JA POLIITIKOT HERÄÄMÄÄN B) IRKAMIEHET HERÄÄMÄÄN C) KANSAN HERÄÄMÄÄMN D) MEDIAN HERÄÄMÄÄN E) EPÄVARMUUSTEKIJÖITÄ JA HÄMÄRYYKSIÄ KOSOLTI SISÄLTÄNEEN ROKOTUSKAMPANJAN PIKAISESTI LOPPUMAAN.

Mitä tapahtui?
1. Media käytti vaikenemisen valtaansa,
2. Presidentti, poliitikot, virkamiehet olivat yksituumaisesti hiljaa kuin pissi sukassa
3. Vain muutamat tuhannet kansalaiset heräsivät ja turhautuneina katselivat kansan puoskarirokottamista

Huom! Käytän tuota sanaa PUOSKAROINTI aivan tietoisesti, koska esim Pekka Puska on vuosia joka käänteeestä vähätellyt/mitätöinyt/pilkannut jne luontaistuotteita ja luontaishoitojen antamista.

Maamme ns VIRALLINEN järjestelmä vastustaa luonnontuotteita ja syyttää niiden käyttöä ja niillä hoitamista PUOSKAROINNIKSI, koska niitä EI OLE TUTKITTU RIITTÄVÄSTI. Mitä muuta kuin puoskarointia he itse nyt tekivät syytäessään kansaamme, lapsiimme TUTKIMATONTA rokotetta??? Median säestessä taustakuorossa: piikille, piikile koko kansa!

Tarkoitus ei pyhitä nyt keinoja!ja se perimmäinen tarkoituskin on nyt selvitetävä - onko se ROKOTUSTUTKIMUKSEN TEKO MAAMME LAPSILLA, KOSKA HEILLÄ NIIN ERIKOINEN GEENIPERIMÄ...?

Olen yllätten hypännyt hyvinvointiyrittäjän palliltani mukaan ek-vaaleihin. Olen MUUTOS 2011 -puolueen tsäpäkkä ja sanavalmis kansanedustajehdokas ja LUPAAN TEHDÄ KAIKKENI TÄMÄN KO ASIAN ETEEN: TEKIJÄT ON SAATAVA VASTUUSEEN TEOSTAAN JA VASTAAVIEN TAPAUSTEN TOISTUMINEN TULEVAISUUDESSA ON EHDOTTOMASTI ESTETTÄVÄ, PÄÄTTTÄJIEN KYTKÖKSIIN JA MORAALIIN ON TULTAVA MUUTOS SEKÄ 1.1.2011 VOIMAAN ASTUNUT PAKKOROKOTUSLAKI ON SAATAVA PIKAISESTI KUMOTUKSI (Muutos tartuntatautilakiin 25.7.1986/583, 12§ ja 12a§).

NÄIDEN SUURTEN EPÄKOHTIEN ETEEN LUPAAN MINÄ SINKA VIISALA / MUUTOS2011-PUOLUE, TEHDÄ KOKO TARMOLLANI TÖITÄ, VAIKKA SITTEN ISTUISIN KATAJANOKALLA ASIAN VUOKSI!

PUHTAAMPI MAAILMA ON MAHDOLLISTA LUODA KANSAN PÄÄTTÄVÄISYYDELLÄ. MM. ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS ON PERUSOIKEUTEMME. PERUSTUSALAKI SUO MEILLE SEN OIKEUDEN! SITÄ OIKEUTTA MEIDÄN KAIKKEIN ON VAALITTAVA!!

VALO VOITTAA AINA LOPULTA PIMEYDEN - USKOTAAN LÄHIMMÄISET SIIHEN "KYBÄLLÄ".

LÄMMÖLLÄ JA SUURELLA SYDÄMELLÄ SINKA VIISALA, HYVINVOINTIYRITTÄJÄ , VALOEMONEN, VALONSOTURI-IHMISTYYPPI, EK-VAALIEHDOKAS(MUUTOS2011)

PS. JA MINÄ EN KIRJOITTANUT TÄTÄ VAALIPUHEENA VAAN SEN VUOKSI ETTÄ ENSIMMÄISESTÄ HENGENVEDOSTANI ASTI OLEN HALUNNUT VAIKUTTAA MAAILMAN VÄÄRYYKSIEN POISTAMISEEN - SE ON ELONI TARKOITUS JA MISSIO NRO YKSI!