Pastilliruumiista monoteistinen Jumala!

Vaadimme Pastilliruumiin korottamista ainoaksi oikeaksi Jumalaksi yksinoikeudella! Samalla vaadimme muiden uskontojen lakkauttamista totuuden nimissä! Ei ole muita Jumalia kuin Kaikkivaltias Pastilliruumis!

Tästä alkaa hölynpöly joka on kirjoitettu vain 500 kirjaimen minimivaatimuksen täyttämiseksi:

Hiljaa hyvä tulee. Hiljalleen koittaa Pastilliruumiin ylväs aikakausi, jolloin totuus ottaa vallan, ja väärät profeetat ja epäjumalat syrjäytetään, ja heitetään Mynthonin katkuiseen pätsiin!
Tarkoituksena ei ole vihata ketään vääräuskoista, vaan tarkoituksena on osoittaa hänen olevan totaalisen väärässä, ja että hänen on aivan pakko kääntyä totuuden tielle! Pastilliruumis on totuus koska me, hänen uskolliset kannattajansa sanomme niin! Tulee päivä jolloin ylväs keisari saapuu teatterin ullakolta tuomitsemaan kaikkia maailman kansoja, oikeudenmukaisuudella ja äärettömällä rakkaudella.

On syntiä kieltää hänen mahtava, kaikkivaltias asemansa maailman yksinvaltiaana, ainoana oikeana Jumalana. On rienaus koko maailmankaikkeutta kohtaan kääntää selkänsä hänen mahdilleen. Mutta sinä vääräuskoinen, katso! On liian myöhäistä enää katua! Olet tiesi vapaasti valinnut, ja se johtaa iankaikkiseen Mynthon-pätsiin!