Kroonisen väsymysoireyhtymän (CFS) tutkimus ja asianmukainen hoito aloitettava välittömästi Suomessa

Vieras

/ #1

28.09.2014 20:03

Mykoplasma joka on CFS:ssän takana, on meinannut tappaa minut jo kaksi kertaa. Suomessa hoitosuositus mykoplasmaan 2 viikkoa doksisykliiniä, kun taas jenkeissä 2kk !!! Ekan kerran kun mykon sain, yksityinen tiesi tämän ja todellakin olin 2kk kuurilla ja paranin hyvin. Sitten tuli toinen muutamaa vuotta myöhemmin ja itkin ja rukoilin omalla lääkärille, ensiavussa jne että ottakaa saakeli se mykoplasman vasta-aine testi, ei ottaneet. Minä meinasin oikeasti kuolla. Kunnes lääkäri vaihtui ja se koe otettiin ja se todellakin löytyi. Sain kuurin ja aloin parantua. Mutta mykoplasma oli rampauttanut minut niin heikkoon kuntoon että menetin työpaikkani jne, ja olin kuin haamu kaksi kuukautta toipuessani. Kaikki vain ja ainoastaan siksi että minua ei otettu vakavasti! Tiesin alusta alkaen että minulla on mykoplasma, ja nyt kokemuksesta viisastuneena tiedän että minulla se menee aina keuhkokuume muotoon. Mykoplasma siis aiheuttaa HOITAMATTOMANA ja VÄÄRIN hoidettuna CFS:ssää, se menee solun sisään ja syö siitä mitä tarvitsee siirtyen uuteen. Ihmiselle tulee outoja autoimmuunioireita tämän vihulaisen vuoksi. Se kirjaimellisesti syö ihmisestä kaiken jättäen väsymyksen.

Kuulin tarinan myös että japanissa tähän suhtaudutaan vakavasti ja aletaan lääkitä heti jolloin ihminen paranee miltei heti!

Jos mykoplasma kerkeää asettua taloksi, voi olla todella hankala häädettävä. On bakteeri joka verhoutuu milloin miksikin, koska kehon immuuni ei sitä tunnista koska se on solun sisällä.