Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#5032 Re: Re: Re: Re: Re:

31.03.2013 14:08

#4974: tero p. - Re: Re: Re: Re:

pari huomautusta ensinnäkin me olemme kaikki armahdettuja kukaan ei pelastu tekojensa kautta usko ratkaisee vaikka olisit homopedofiilimurhaaja vältyt helvetiltä jsuskotJumalaan jaJeesukseen.

Toiseksi vankilan tarkoitus on ennalta ehkäistä rikoksia eikä kostaa mitään.Helvetillä pelotelulla ei rikollisia kurissa pidetä varsinkaan kun suurin osa ei usko helvettiin ja nekin jotka uskootietää olevansa armadettuja.Minun mielestäni vankiloiden käyttö  rikosten ennltaehkäisyssä on ok mutta ajatus siitä että pantaisiin joku vankilaanmuussa kuin ennaltaehkäisevässä mielessä on todella julma

Vastaukset

Jumala ei ole anteeksiantoautomaatti

#5048 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-03-31 16:09:13

#5032: taku - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Minä muistan sen niin, että "Hän armahtaa ketä armahtaa.."

Alkuun en tajunnut sitä, miks ei kaikkia..

Mutta kun ajattelin vikuroivaa lasta, joka ei millään usko mitä sille tahdotaan opettaa tai neuvoa - kaikki rakkaudella, niin tämä vaan huutaa ja karjuu, sylkee päälle, repii, kirkuu, raapii, parkuu, potkii ja vetää tukasta tai lyö nurkilla eikä pyydä anteeksi vaikka mikä olisi. - Mitäs tälle voisit. 

Suuttuisitko tai panisitko toiseen huoneeseen rauhoittumaan - vai antaisitko vain automaattisesti hänelle anteeksi ja sallisit hänen jatkaa kiukutteluaan loppumattomasta loputtomiin niin että jo itse alkaisit huutaa apua.